افتتاح موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج)

مراسم افتتاح موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) با حضور قاریان،حافظان،مدیران موسسات قرآنی و عموم مردم قرآن دوست و با حضور جناب آقای دکتر عباسی مقدم مشاور معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهر در مسجد امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.

مراسم افتتاح موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) با حضور قاریان،حافظان،مدیران موسسات قرآنی و عموم مردم قرآن دوست و با حضور جناب آقای دکتر عباسی مقدم مشاور معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهر در مسجد امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.

متن خبر

مراسم افتتاح موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) با حضور قاریان،حافظان،مدیران موسسات قرآنی و عموم مردم قرآن دوست و با حضور جناب آقای دکتر عباسی مقدم مشاور معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین شهر در مسجد امام زمان(عج) عباس آباد برگزار شد.   آقای شیخ مهدی رحمتی مدیر عامل موسسه در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این مراسم گفت:موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) در دو بخش آموزش عمومی و امور فرهنگی و تبلیغی قرآن مجوز دریافت کرده است و باید فعالیت هایی را در این زمینه انجام دهد. ایشان فعالیت های این موسسه را در دو بخش منطقه ای و محلی و بخش شهرستانی عنوان کرد و گفت در بعد منطقه ای و محلی ایجاد هماهنگی بین مجموعه های قرآنی و هدایت و مشاوره در زمینه های مختلف هدف گذاری شده است و در بخش شهرستانی نیز راهبرد ما همکاری با مجموعه ها و موسسات قرآنی و برگزاری برنامه های مشترک خواهد بود.ایشان تنها راه به نتیجه رسیدن فعالیت های مطلوب قرآنی در سطح شهر را عدم انجام موازی کاری ها و همکاری و همیاری بین همه مجموعه های قرآنی دانست. مدیرعامل موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) پیگیری مباحث مربوط به تجلیل و تکریم نخبگان و فعالان قرآنی و راه اندازی کرسی های تلاوت قرآن را از دیگر برنامه های اولویت دار این موسسه دانست. ایشان از همه کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری کرده اند از جمله مسجد و کانون فرهنگی و هنری امام زمان(عج)،پایگاه مقاومت امام رضا(ع) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تقدیر و تشکر کرد. لازم به ذکر است از دیگر برنامه های این مراسم سخنرانی جناب آقای دکتر عباسی مقدم مشاور معاونت قرآن وزارت فرهنگ اسلامی ،سخنرانی حضرت حجت الاسلم و مسلمیلن حاج آقای محلوجی ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بدیگل ،تلاوت قرآن توسط آقای دکتر حسن احمدی زاده،تجلیل از آقایان دکتر مجتبی بیایانپور(دارای مدرک استادی تمام حفظ قرآن معادل مدرک دکترای قرآنی) و روح اله رعیت مقدم (حافظ کل قرآن)،برگزرای مسابقه قرآنی و برگزاری مراسم نمادین افتتاح دفتر موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج) در مسجد امام زمان(عج) می توان نام برد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:22
کد خبر: 8383

https://tavoosebehesht.ir/node/8383

افزودن دیدگاه جدید