رونمایی از وب سایت مدیا هلال

وب سایت “مدیا هلال” وابسته به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان رونمایی شد.

وب سایت “مدیا هلال” وابسته به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان رونمایی شد.

متن خبر

  طاووس بهشت: حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در حاشیه رونمایی از این وب سایت ، پیشرفت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در بخش نرم افزاری و فضای مجازی را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) مسیر تکامل قطب فرهنگی را به عنوان مصداق منویات مقام معظم رهبری در سال های دور سپری کرده و هم اینک در حال مراحل رشد و بالندگی است. صادقی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) را چون نگینی درخشان بر پهنای کویر خواند و با اشاره به اجرای موفق برنامه های فرهنگی در سال های اخیر خاطر نشان کرد: بی شک تمام این موفقیت ها و شناسایی این امامزاده عظیم الشان در سطح ملی و بین المللی جز در سایه استفاده از ابزار ارتباطی نوین و بهره گیری از فضای سایبری امکان پذیر نبوده است. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به بالابردن آگاهی عمومی نسبت به امامزادگان بکوشیم و بستر اطلاع رسانی درست را فراهم کنیم. وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش برای توسعه همه جانبه فرهنگی این بقعه متبرکه را خواستار شد. یادآور می شود؛ وب سایت اینترنتی مدیا هلال نخستین وب سایت پخش ویدیو بقاع متبرکه کشور است که به نشانی اینترنتیhttp://media.helal.ir راه اندازی شده است. این وب سایت از جمله وب سایت های زیر مجموعه پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) است که با هدف توسعه و تسریع اطلاع رسانی بصری در تولید و انتشار کلیپ، فیلم، نماهنگ، دعا و برنامه های فرهنگی آستان مقدس فعالیت خواهد کرد و به این ترتیب دسترسی مخاطبان به برنامه های مختلف آستان مقدس را آسان تر می کند. در این وب سایت امکاناتی همچون ارسال کلیپ برای کاربران تعریف شده است که به کاربران اینترنتی اجازه خواهد داد کلیپ های مرتبط با آستان مقدس و سوژه های تصویری را با نام خود در این پایگاه درج نمایند و به اشتراک گذاری ویدیوهای مرتبط با آستان مقدس بپردازند. این وبگاه هم اکنون در شش بخش تیزر، مستند، دعا و زیارت، کلیپ و نماهنگ، حرم مطهر و رسانه و آیین ها و مناسبت ها فعالیت خود را آغاز کرده است. رادیو اینترنتی هلال، تلویزیون اینترنتی هلال، زیارت مجازی در قالب تصاویر سه بعدی حرم مطهر و پخش زنده از دیگر بخش های پایگاه اطلاع رسانی هلال است که به زودی راه اندازی خواهد شد. آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:21
کد خبر: 8255

https://tavoosebehesht.ir/node/8255

افزودن دیدگاه جدید