اولین محفل قرآنی مؤسسه قرآن وعترت

در شب مبعث نبی مکرم اسلام(ص) با همکاری مؤسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) آران وبیدگل و هیئات امنا مسجد خاتم الانبیا محفل انس با قرآن برگزار شد.

در شب مبعث نبی مکرم اسلام(ص) با همکاری مؤسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) آران وبیدگل و هیئات امنا مسجد خاتم الانبیا محفل انس با قرآن برگزار شد.

متن خبر

طاووس بهشت: به گزارش واحد تبلیغات واطلاع رسانی مؤسسه قرآن وعترت امام زمان(عج) این مؤسسه در شب مبعث حضرت خاتم النبیا محمد مصطفی( ص ) و شب  آغاز نزول قرآن کریم محفل انس با قران کریم را برگزار کرد. این مراسم قرآنی با همکاری هیات امنا مسجد خاتم الانبیا  در مسجد خاتم الانبیا کوی بهار وبا حضور حافظ کل قرآن کریم جناب آقای روح الله رعیت مقدم برگزار و با استقبال خوب مردم قرآن دوست مواجه شد. در این مراسم آقای رعیت مقدم با شیوه های مختلف وجذاب به ارایه برنامه های قرآنی خود پرداخت وموجبات تعجب وتحسین حاضران در مراسم را بر انگیخت . پس از اجرای برنامه حفظ  ایشان، آقای شیخ مهدی رحمتی که به عنوان مجری برنامه، اجرای برنامه را بر عهده داشت به بیان سوالاتی از شیوه حفظ و مرور آیات قرآن توسط این قاری پرداخت وگفت آقای رعیت مقدم با عنایت الهی و پشت کار بسیار توانسته است به این جایگاه دست یابد و باید ایشان به عموم مردم به ویژه جوانان ونوجوانان معرفی و مورد الگو برداری قرار گیرد. در پایان این مراسم از این حافظ قرآن با اهدای هدایایی تقدیر شد. لازم به ذکر است آقای روح االه رعیت مقدم در حالی که  به شغل کچ کاری وسفید کاری اشتغال دارد چند ماهی است که موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:18
کد خبر: 7995

https://tavoosebehesht.ir/node/7995

افزودن دیدگاه جدید