سامانه پيامک 20110

سامانه‌ی خبری پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۳ بخش در اختیار عموم علاقمندان قرار دارد:

سامانه‌ی خبری پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۳ بخش در اختیار عموم علاقمندان قرار دارد:

متن خبر

طاووس بهشت: سامانه‌ی خبری پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۳ بخش در اختیار عموم علاقمندان قرار دارد: الف) اطلاع‌رسانی اخبار و بیانات: با عضویت در این گروه بیانات رهبر انقلاب در دیدارها یا رویدادهای مربوط به ایشان برای شما ارسال می‌شود. (ارسال عدد 1 به شماره ۲۰۱۱۰) ب) پیامک‌های مناسبتی: با عضویت در این گروه جملات رهبر انقلاب درباره مناسبت‌های انقلابی، مذهبی و مسائل روز در طول سال برای شما ارسال خواهد شد. (ارسال عدد 2 به شماره ۲۰۱۱۰) ج) خبرنگاری: با عضویت در این گروه پیامک‌های خبری بیشتر و سریعتر درباره‌ی دیدارها، پیام‌ها، نامه‌ها و رویدادهای پیرامون رهبرانقلاب دریافت خواهید کرد. (ارسال عدد 3 به شماره ۲۰۱۱۰) KHAMENEI.IR هزینه‌ای بابت این خدمات دریافت نخواهد کرد و فقط اپراتور مربوطه به ازای هر بسته‌ی پیامکی ارسال‌شده، مبلغی را اخذ خواهد نمود. علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن یا عدد 1 به شماره ۲۰۱۱۰ در این سامانه عضو شوند. نحوه لغو عضویت: برای لغو عضویت، مشترکان همراه اول باید عدد 0 را به شماره 20110 و مشترکان ایرانسل عبارت laghv 20110 را به شماره 8282 ارسال نمایند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:13
کد خبر: 7566

https://tavoosebehesht.ir/node/7566

افزودن دیدگاه جدید