فراخوان هفدهمین مسابقه «نیایش قلم»

هفدهمین مسابقه «نیایش قلم» ویژه جوانان نویسنده و نویسندگان جوان در بخش‌های تألیف(کتاب)، خاطره، داستان کوتاه، رمان، شعر، قطعه ادبی و مقاله در خصوص نماز اعلام فراخوان داد.

هفدهمین مسابقه «نیایش قلم» ویژه جوانان نویسنده و نویسندگان جوان در بخش‌های تألیف(کتاب)، خاطره، داستان کوتاه، رمان، شعر، قطعه ادبی و مقاله در خصوص نماز اعلام فراخوان داد.

متن خبر

طاووس بهشت: هفدهمین مسابقه «نیایش قلم» ویژه جوانان نویسنده و نویسندگان جوان در بخش‌های تألیف(کتاب)، خاطره، داستان کوتاه، رمان، شعر، قطعه ادبی و مقاله در خصوص نماز اعلام فراخوان داد. به همین منظور نوجوانان و جوانان علاقه‌مند سنین 15 تا 30 سال سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، همچنین آثار برگزیده با صلاحدید ستاد اقامه نماز در نشریات ستاد و یا در نشریات فرهنگی و مذهبی کشور چاپ خواهد شد. موضوعات پیشنهادی در بخش مقاله نوجوانان شامل مواردی نظیر آثار و برکات نماز جماعت در زندگی، پیام‌های نماز در نهج البلاغه، پیام‌های نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع)، رابطه نماز و تربیت، سیره عبادی امام علی(ع)، مقام و منزلت اهل مسجد، نماز و عبادت حضرت فاطمه زهرا(س) است. اقامه نماز در سیره پیامبر(ص)، کارکردهای فرهنگی و تربیتی نماز، سیمای نماز در فرهنگ مردم ایران، فلسفه عبادت و نیایش، بررسی آیات نماز در جلد اول تفسیر المیزان، بررسی حقیقت تشهد و مفهوم سلام، تجلی نماز در قرآن‌کریم، نقش مسجد در گرایش نوجوانان و جوانان به نماز و نماز عامل تأثیرگذار بر هویت اجتماعی از جمله موضوعات مقاله برای جوانان مطرح شده است. مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه سال جاری خواهد بود و شرکت کنندگان باید آثار خود را با پست سفارشی به ستاد اقامه نماز استان محل سکونت خود یا به نشانی الکترونیکی njavan.namaz@yahoo.com ارسال کنند. نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری در 25 اسفند ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانی www.namaz.ir و ستادهای اقامه نماز استان‌ها اعلام خواهد شد. بر اساس این گزارش، به برگزیدگان مسابقه هدایایی نفیس شامل لوح تقدیر به همراه کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات، سفر زیارتی به مشهد مقدس و ... تقدیم خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از اینجا اقدام کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:13
کد خبر: 7546

https://tavoosebehesht.ir/node/7546

افزودن دیدگاه جدید