همشهری آیه با طرح جلدی متفاوت‬‬ منتشر شد

ماهنامه همشهری آیه که با رویکرد سبک زندگی دینی در موسسه همشهری منتشر می شود، در تازه‌ترین شماره خود پرونده‌ای را به شکرانه بهبود مقام معظم رهبری منتشر کرده است.

ماهنامه همشهری آیه که با رویکرد سبک زندگی دینی در موسسه همشهری منتشر می شود، در تازه‌ترین شماره خود پرونده‌ای را به شکرانه بهبود مقام معظم رهبری منتشر کرده است.

متن خبر

طاووس بهشت: سی‌امین شماره ماهنامه همشهری آیه، امروز با طرحی از چهره رهبر معظم انقلاب و تیتر «آرامش امت» پیرامون پرونده ویژه بهبود ایشان، منتشر شد. در پرونده ویژه این شماره همشهری آیه، با تعدادی از افرادی که به عیادت رهبر انقلاب رفتند گفتگو شده و آنها تاکید کرده‌اند که «از این عیادت روحیه گرفتیم». همزمان با این عیادت‌ها، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری نیز عیادت مجازی برگزار کرده و دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز مطالبی با ماهیت ارادت به رهبر معظم انقلاب منتشر کرده بودند که این موضوع نیز در گزارشی با تیتر «برخیز از جای خودت یار خراسانی» به چاپ رسیده است. گفتگو با علیرضا قزوه درباره نگاه رهبر انقلاب به ادبیات و شعر آیینی، بخش دیگری از این پرونده را به خود اختصاص داده است. او با نقل روایت خود از این نگاه، تاکید کرده که باید در شعر به مخاطب امید داد. سبک زندگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای محور گفتگوی دیگر همشهری ماه با آیت‌الله هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری است. وی در گفتگوی یاد شده بر ساده‌زیست بودن مقام معظم رهبری تاکید کرده است. در این پرونده گفتگویی با محمدرضا زائری نیز شده و او از نگاهی رسانه‌ای به موفقیت در مدیریت اخبار مربوط به بهبود رهبر انقلاب و جلوگیری از حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای اشاره کرده است. در این شماره ۱۰۰ صفحه‌ای همشهری آیه، ضمن مرور خبرهای مهم ماه از جمله برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که «خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب» توصیف شده، گفتگویی شده با خانواده وحید شمسایی (آقای گل فوتسال جهان)؛ همسر و دختر این ورزشکار در این گفتگو تصریح کرده‌اند که چادرمان را با هیچ چیز عوض نمی‌کنیم. همبازی کودکان بودن و توصیه‌های اسلام به لبخندزدن و شاد زیستن، از جمله دیگر مطالب این شماره ماهنامه همشهری آیه است و حجت‌الاسلام راستگو در همین پرونده درباره اینکه اسلام دین گریه و اندوه نیست سخن گفته است. مروری بر برنامه‌های «خنده‌وانه» و اجرای حجت الاسلام صفری در تلویزیون هم دیگر بخش‌های این پرونده است. معرفی کافه‌هایی در تهران که میزبان جوانان انقلابی است و گفتگویی با یک وهابی شیعه شده، دیگر مطالب این شماره است و سپس گفتگویی شده با حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی، شاعر ترانه نوستالژیک «مدرسه موش‌ها». او درباره سرودن ترانه مشهور «ک مثل کپل…» گفته که تنها در ۲۰ دقیقه توانسته این شعر را بسراید. گفتنی است؛ شماره ۳۰ همشهری آیه که به قیمت ۲۰۰۰ تومان منتشر شده، مطالب خواندنی دیگری درباره طب اسلامی، توصیه‌های دینی درباره بازگردانیدن اشیاء گمشده به صاحبش و آموزه‌های اسلام درباره تغذیه و سلامت دارد.  

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:12
کد خبر: 7500

https://tavoosebehesht.ir/node/7500

افزودن دیدگاه جدید