«همشهری پایداری» با ترکیب جدید منتشر شد

این شماره از همشهری پایداری را ترکیب جدیدی از خبرنگاران و نویسندگان رسانه ای به سرپرستی «حسین جودوی» تهیه و تنظیم کرده اند و در آن گفتگوها و گزارش های متنوعی دیده می شود.

این شماره از همشهری پایداری را ترکیب جدیدی از خبرنگاران و نویسندگان رسانه ای به سرپرستی «حسین جودوی» تهیه و تنظیم کرده اند و در آن گفتگوها و گزارش های متنوعی دیده می شود.

متن خبر

طاووس بهشت: صد و سی و سومین شماره ماهنامه همشهری پایداری با پرونده ای ویژه در موضوع تاریخچه چگونگی تشکیل بسیج مستضعفین منتشر شد. این شماره از همشهری پایداری را ترکیب جدیدی از خبرنگاران و نویسندگان رسانه ای به سرپرستی «حسین جودوی» تهیه و تنظیم کرده اند و در آن گفتگوها و گزارش های متنوعی دیده می شود. در شماره‌ی جدید این مجله، پرونده‌ی «بازیگر پنهان» در خصوص واکاوی نقش رژیم صهیونیستی در حمایت از تروریسم تکفیری به چشم می خورد،‌ این پرونده با معرفی کتاب «قطع رووس الهیدرا» و نگاهی به تاریخچه مواجه جریانهای تندرو با دولت سوریه در گفت و گوهایی با انیس نقاش و صادق کوشکی به تشریح ابعاد نقش رژیم صهیونیستی در شعله ور کردن آتش اختلافات مذهبی و براندازی حکومت سوریه پرداخته است. از جمله دیگر مطالب این شماره می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: مرواریدهایی که به قعر خلیج فارس رفتند و  اینفو گرافی از شهادت طلبی پیکان تا اقتدار آفرینی جماران، معصومه دختر ایران، پیچک سرمایه عملیات سپاه بود. گزارشی تصویری از مادر شهدی که سوژه فیلم شیار 143 شد نیز آلبوم تصویری دیدنی این شماره همشهری پایداری است. شماره 133 مجله همشهری پایداری با آثار و گفتاری از سید حمید روحانی، انیس نقاش،‌ محمد علی رحمانی، احمد سالک، ‌محمد صادق کوشکی، حسین کنعانی مقدم، فرانک جمشیدی، رحیم چهره خند، مهدی خداوردی‌خان و بهرام نوروز شاد در 84 منتشر و عرضه گردیده است. روایت تصویری از یک روز زندگی مادر شهیدی که سوژه فیلم شیار 143 شد، با عکس هایی از محسن کرامت، از جمله مطالب خواندنی و البته دیدنی این شماره است. عکس جلد این شماره از همشهری پایداری نیز به تصویری از اعزام بسیجیان لشکر 27 محمدرسول الله(ص) به سوی جبهه ها تعلق دارد که آن را محمود بدرفر انداخته است. اگر چه ماهنامه همشهری پایداری در کیوسک های مطبوعاتی قابل ابتیاع نیست اما می شود ضمن تماس با تلفن 23023263 جهت اشتراک آن اقدام کرد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:10
کد خبر: 7218

https://tavoosebehesht.ir/node/7218

افزودن دیدگاه جدید