رونمايی از كتاب معلم شهادت در آران و بيدگل

آیین رونمایی از کتاب فرمانده ومعلم شهید ناصر شاهمیرزایی با نام "معلم شهادت" با حضور اعضای مجمع رهروان وصال و خانواده و بستگان آن شهید والا مقام برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب فرمانده ومعلم شهید ناصر شاهمیرزایی با نام "معلم شهادت" با حضور اعضای مجمع رهروان وصال و خانواده و بستگان آن شهید والا مقام برگزار شد.

متن خبر

طاووس بهشت: آیین رونمایی از کتاب فرمانده ومعلم شهید ناصر شاهمیرزایی با نام "معلم شهادت" با حضور اعضای مجمع رهروان وصال و خانواده و بستگان آن شهید والا مقام برگزار شد. مدیر برگزاری یادواره های خانوادگی مجمع رهروان وصال شهرستان آران و بیدگل گفت: آیین رونمایی از کتاب «معلم شهادت» به روایت فرماندهان، همرزمان و خانواده به عنوان سومین اثر منتشر شده این مرکز با نام شهید ناصر شاهمیرزایی درمنزل آن شهید همراه با مراسم هشتمین سالگرد والده مکرمه اش بانو صباغیان برگزار گردید. محمود سالمی فرافزود: سخنرانی استاد چتری پیرامون تفسیر سوره مبارکه عصر و در ادامه تشریح محصولات تهیه شده درمجمع در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آغازگر این جلسه بود. وی خاطرنشان کرد: بازبینی فیلم خاطرات ویژه یاد بود پدرشهید مرحوم غلامحسین شاهمیرزایی و نوحه سرایی حاج حمید شاهمیرزایی از جمله دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود. سالمی فر تصریح کرد: مجمع رهروان وصال در راستای پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان، جمعی خودجوش ومردمی می باشد که از سال1387 فعالیت های خود را در سطح منطقه ای و کشوری آغاز کرده است. مدیر برگزاری یادواره های خانوادگی رهروان وصال آران وبیدگل از اهالی قلم ونویسندگان شهرستان خواست در صورت تمایل جهت تکمیل مجموعه کتب در دست اقدام ، با مراجعه به دفترمرکزی مجمع واقع درخیابان امام(ره) آمادگی خود را برای همکاری اعلام دارند. در پایان مراسم توسط برادران شهید از کتاب مزبور رونمایی شد. فرمانده شهید ناصر شاهمیرزایی، درعملیات قادر، سن22سالگی در تاریخ 18/06/1364به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهرش پس از 28 سال شهریورماه1392 به میهن اسلامی بازگشت ودرگلزارشهدای امامزاده هادی(ع) بیدگل به خاک سپرده شد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:22
کد خبر: 8319

https://tavoosebehesht.ir/node/8319

افزودن دیدگاه جدید