گروه‌های فرهنگی فعال را در «بزرگراه همت» ببینید

مجموعه مستند «بزرگراه همت» با هدف معرفی و هم افزایی میان گروه‌ها و افراد فعال در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، از شبکه افق پخش خواهد شد.

مجموعه مستند «بزرگراه همت» با هدف معرفی و هم افزایی میان گروه‌ها و افراد فعال در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، از شبکه افق پخش خواهد شد.

متن خبر

طاووس بهشت: «بزرگراه همت» عنوان مجموعه‌ای مستند از شبکه افق است که در هر قسمت به یکی از گروه‌ها یا افراد فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی می پردازد و سعی در معرفی آنها دارد. به گفته اباذر صالحیان تهیه کننده مجموعه «بزرگراه همت»، ایجاد ارتباط و شبکه سازی میان فعالان فرهنگی و معرفی افراد گمنامی که به صورت خودجوش به اینگونه برنامه ها می پردازند هدف اصلی این مستند است. هم افزایی میان گروه های فرهنگی که بیشتر آنها در شهرها و استان های مختلف مشغول فعالیت هستند از دیگر اهداف ساخت این مستند به شمار می رود. حوزه های کاری این گروه ها و افراد نیز مختلف و شامل فعالیت های قرآنی تا جمع آوری آثار باستانی و اهدای آنها به موزه برای جلوگیری از فروش غیر مجاز آنها می شود. فصل نخست «بزرگراه همت» شامل 13 قسمت یک ساعته است. نخستین قسمت این مجموعه مستند قرار است روز یکشنبه چهارم مردادماه ساعت 17 و تکرار آن ساعت 22 و همچنین 8 و 11 روز بعد از شبکه افق به نمایش در آید. در این قسمت شاهد فعالیت های قرآنی یکی از اتباع کشور افغانستان در شهر اردکان یزد خواهیم بود.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:20
کد خبر: 8174

https://tavoosebehesht.ir/node/8174

افزودن دیدگاه جدید