آغاز به کار پویش مردمی «#مرد_تشکیلات»

پویش «#مرد_تشکیلات» با هدف تبیین بایسته‌های فعالیت تشکیلاتی و بررسی تاریخی عصر امام صادق(ع) از این منظر راه‌اندازی شده است.

پویش «#مرد_تشکیلات» با هدف تبیین بایسته‌های فعالیت تشکیلاتی و بررسی تاریخی عصر امام صادق(ع) از این منظر راه‌اندازی شده است.

متن خبر

طاووس بهشت: مقام معظم رهبری در سال 59 در رابطه با ابعاد زندگانی امام صادق(ع) می‌فرمایند: امام صادق(ع) مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود. مرد علم و دانش بودنش را همه شنیده‌اید. محفل درس امام صادق(ع) و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، هم قبل از او و هم بعد از او در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود. همه‌ حرف‌های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه‌ آنها را امام صادق(ع) به شکل درست بیان کرد. اما مرد مبارزه بودنش را کمتر شنیده‌اید. امام صادق(ع) مشغول یک مبارزه‌ی دامنه‌دار و پیگیر بود. ایشان در ادامه سخنان‌شان تاکید می‌کنند: اما بعد سوم مرد تشکیلات بودن امام صادق(ع) است که یک تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود. به همین دلیل پویش «#مرد_تشکیلات» با هدف تبیین بایسته‌های فعالیت تشکیلاتی و بررسی تاریخی عصر امام صادق (ع) از این منظر راه اندازی شده است. ضور گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، گوگل پلاس و... از اهداف این پویش مردمی است. علاقمندان جهت حمایت از  این پویش به آدرس صفحه رسمی پویش«مرد تشکیلات» در اینستاگرام: https://instagram.com/mardetashkilat/ مراجعه کنند. همچنین مجله الکترونیکی «#مرد_تشکیلات» همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سالگرد شهادت امام صادق توسط پایگاه اطلاع رسانی روضه نیوز منتشر شد. این مجله با هدف تبیین شاخص‌ها و بایسته‌های تشکیلات از نگاه امام صادق و با آثار و گفتارهایی از امام خمینی، امام خامنه ای؛ آیت الله بهشتی، آیت الله مجتبی تهرانی و ... از امروز فعال و در دسترسی کاربران قرار گرفت.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:20
کد خبر: 8142

https://tavoosebehesht.ir/node/8142

افزودن دیدگاه جدید