#میهمانی به صرف تماشای محمد(ص)

دانشجویان برای ترغیب خانواد‌ه‌ ها برای تماشای فیلم محمد رسوال‌ الله(ص) ساخته مجید مجیدی در سالن‌های سینما کمپینی با عنوان و هشتگ «#میهمانی‌_به‌_صرف_تماشای_محمد(ص)» را راه‌ اندازی کردند.

دانشجویان برای ترغیب خانواد‌ه‌ ها برای تماشای فیلم محمد رسوال‌ الله(ص) ساخته مجید مجیدی در سالن‌های سینما کمپینی با عنوان و هشتگ «#میهمانی‌_به‌_صرف_تماشای_محمد(ص)» را راه‌ اندازی کردند.

متن خبر

طاووس بهشت: سایت خبرنامه دانشجویان نوشت: اکران اثر جدید مجید مجیدی به واسطه جاذبه بالایی که دارد  از همان روز اول با ایجاد کمپین هایی در رسانه ها و فضاهای مجازی روبرو شده است که کاربران فضای مجازی یکدیگر را برای تماشای این فیلم فاخر دعوت می نمایند. فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در حال جابه‌جا کردن رکوردهای فروش‌ سینمای ایران است. فروش بی‌سابقه فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» در 2 روز نخست، همه رکوردهای فروش سینمای ایران را جابه‌جا کرده است. بعد از اعلام فروش 170 میلیون تومانی آخرین فیلم مجیدی در روز اول، روز گذشته اعلام شد فروش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» به 411 میلیون تومان رسیده است. این آمار در تاریخ سینمای ایران بی‌سابقه است، این در حالی است که فروش فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» همچنان در حال افزایش است. در این شرایط اما دانشجویان نیز با ایجاد کمپین هایی به ترغیب خانواده ها برای حضور در سالن‌های سینما روی آورده اند. در تازه ترین این کپمین ها، که با هشتگ "#میهمانی به صرف تماشای محمد" شناخته شده است، این دانشجویان نوشته اند: " در دو ماهه آینده بجای میهمانی دادن ها و سفره پهن کردن ها و..... هزینه این میهمانی ها را برای خرید بلیط فیلم محمد(ص) صرف کرده و یکدیگر را به دیدن این فیلم میهمان کنید، که هم لذت میهمانی و دور هم بودن را برده باشید هم از فیوضات معنوی و تماشای این فیلم که بخشی از تاریخ اسلام را به شما می آموزد بهره مند شوید و هم آنکه مجذوب یک فیلم فوق العاده زیبا و خوش ساخت با تصاویر بی نظیر تاریخی شوید" کارگردان فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله‌(ص)» با ابراز رضایت از نمایش افتتاحیه این فیلم گفت: شروع جهانی فیلم، شروع بسیار خوبی بود و امیدواریم این فیلم در ماه‌های آینده بتواند به نمایش عمومی در دنیا در بیاید و گوشه‌هایی از این روح حقیقت‌جویی اسلام و شخصیت رحمت للعالمینی پیامبر را به دنیا معرفی کند. مجیدی در آخر گفت: نکته‌ای که وجود دارد این است که واقعا مردم بعد از دیدن فیلم مهربان می‌شوند و برق شادی از چشمانشان مشخص است و حس عجیبی در آدم‌ها به‌وجود می‌آورد و این خیلی اتفاق مبارکی است و من فکر می‌کنم همه اینها به برکت وجود خود پیامبر اکرم(ص) است که می‌تواند دل‌ها را به تسخیر خود درآورد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:19
کد خبر: 8068

https://tavoosebehesht.ir/node/8068

افزودن دیدگاه جدید