«من، زندگی، انقلاب» منتشر شد

مجموعه گرافیکی «من، زندگی، انقلاب» شامل پانزده پوستر، دو داده‌نما و یک سیر مطالعاتی با موضوع نسبت فعال فرهنگی و خانواده از سوی مؤسسه مسیر منتشر شد.

مجموعه گرافیکی «من، زندگی، انقلاب» شامل پانزده پوستر، دو داده‌نما و یک سیر مطالعاتی با موضوع نسبت فعال فرهنگی و خانواده از سوی مؤسسه مسیر منتشر شد.

متن خبر

طاووس بهشت: از اواخر سال گذشته، کارگروه آموزش مؤسسه مسیر، بسته محتوایی با موضوع «نسبت فعال فرهنگی و خانواده» را در دستور فعالیت خود قرار داد. پس از پژوهش‌های صورت‌گرفته، محتوای تولیدشده متناسب با سلیقه مختلف مخاطبان، در قالب‌های متنوع رسانه‌ای طراحی شد. این مجموعه که با عنوان «من، زندگی، انقلاب» معرفی می‌شود، شامل ۳ جلد کتاب، مستند تلویزیونی، کتاب صوتی، مجموعه پوستر، داده‌نما و سیر مطالعاتی است. کتب این مجموعه که شامل خلاصه کتب و خلاصه مقالات برتر حوزه خانواده است در مراحل نهایی چاپ و کتاب تألیفی نیز در مراحل نهایی تأیید محتوا قرار دارد. مستند تلویزیونی این مجموعه نیز در حال ایده‌پردازی و طراحی می‌باشد. کتاب صوتیِ کتاب خانواده انتشارات صهبا نیز در مراحل نهایی تولید قرار دارد که إنشاءالله بزودی به محصول نهایی خواهد رسید. اما اکنون و در آستانه سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، مجموعه گرافیکی این بسته به خروجی نهایی رسیده و منتشر شده است. پوسترهای این مجموعه شامل ۱۵ پوستر مفهومی است که بر مبنای جملاتی از رهبر معظم انقلاب درباره خانواده ایده‌پردازی و اجرا شده است. همچنین دو داده‌نما (اینفوگرافیک) با عناوین «رابطه با همسر» و «رابطه با فرزند» و یک سیر مطالعاتی با موضوع خانواده نیز تدوین و طراحی شده است. این مجموعه بدیع و نو در سه حالت مختلف چاپ کاغذی، لمینیت و تخته شاسی و در ابعاد ۵۰*۷۰ منتشر شده است. در ادامه تعدادی از محصولات این مجموعه قابل مشاهده است. برای تهیه این مجموعه گرافیکی و یا دیگر محصولات مؤسسه مسیر، می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۳۸۸۰۳ اقدام نموده و یا عنوان محصول را به شماره ۵۰۰۰۵۰۰۰۲ پیامک کنید.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:19
کد خبر: 8065

https://tavoosebehesht.ir/node/8065

افزودن دیدگاه جدید