سیره مدیریتی حاج‌حسین خرازی کتاب شد

مدیر انتشارات دارخوین از استقبال مخاطبان کتب دفاع مقدس از کتاب «آقای مدیر» که درباره شیوه مدیریتی و فرماندهی شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) است، خبر داد.

مدیر انتشارات دارخوین از استقبال مخاطبان کتب دفاع مقدس از کتاب «آقای مدیر» که درباره شیوه مدیریتی و فرماندهی شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) است، خبر داد.

متن خبر

طاووس بهشت: مدیر انتشارات دارخوین از استقبال مخاطبان کتب دفاع مقدس از کتاب «آقای مدیر» که درباره شیوه مدیریتی و فرماندهی شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) است، خبر داد. جانمراد احمدی مدیر انتشارات دارخوین در اصفهان، درباره کتاب‌های جدید این ناشر در ایام هفته دفاع مقدس گفت: طی روزهای گذشته عناوین تازه‌ای را منتشر و در اصفهان رونمایی کردیم. یکی از این کتاب‌ها، «آقای مدیر» نام داشت که درباره سیره مدیریتی شهید حاج حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین(ع) بود. وی افزود: این کتاب نوشته محمد بلندیان است و در آن روایت هایی که از شهید خرازی وجود دارد، به طور موضوعی دسته‌بندی شده‌اند. فرماندهی، تواضع و … از جمله موارد موضوعی این کتاب هستند که داستان ها و روایت ها بر اساس شان مرتب شده اند. این کتاب ۱۴۴ صفحه ای چندی پیش با حضور مادر شهید خرازی رونمایی شد و در میان آثار پرفروش و موفق ما قرار دارد. علاوه بر کتاب مذکور، به تازگی ۴ عنوان جدید را نیز طی روزهای گذشته منتشر و راهی بازار نشر کرده ایم. «انقلابی» شامل خاطرات سردار خدامراد ملکی اثر هاجر صفائیه، «انگشتری» شامل خاطرات سردار حمید مقیم اثر هاجر صفائیه، «والفجر تا مرصاد» شامل خاطرات غلامرضا مرادی از جنگ و چاپ جدید «کاش او را می‌شناختم» شامل خاطرات شهید قجه ای اثر احمد مدحی، ۴ عنوان مذکور هستند. این مدیر نشر در ادامه گفت: طی چند ماه اخیر هم ۱۶ عنوان جدید از مجموعه کتاب های جیبی و ۳۲ صفحه ای «۵ دقیقه با بهشتیان» را منتشر کردیم که ۶ عنوان از آن ها طی روزهای گذشته رونمایی شدند. این ۶ عنوان مربوط به شهدای شهرستان لنجان اصفهان بوده و همگی توسط زینب عطایی تدوین شده اند. احمدی گفت: به تازگی کتاب «کمانه ها» شامل خاطرات سردار غلامحسین هاشمی را نیز به چاپ رسانده ایم. این کتاب اثر محسن سیوندیان است و به تازگی با ۳۴۰ صفحه به چاپ رسیده است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:17
کد خبر: 7943

https://tavoosebehesht.ir/node/7943

افزودن دیدگاه جدید