فراخوان جشنواره «رسول آفتاب» با عنوان «من انقلابی‌ام» منتشر شد

فراخوان پنجمین جشنواره مردمی «رسول آفتاب» با عنوان «من انقلابی‌ام» در بخش‌های داستان کوتاه، خاطره، شعر، عکس و کاریکاتور منتشر شد.

فراخوان پنجمین جشنواره مردمی «رسول آفتاب» با عنوان «من انقلابی‌ام» در بخش‌های داستان کوتاه، خاطره، شعر، عکس و کاریکاتور منتشر شد.

متن خبر

طاووس بهشت: فراخوان پنجمین جشنواره مردمی رسول آفتاب با عنوان «من انقلابی‌ام» در بخش‌های داستان کوتاه، خاطره، شعر، عکس و کاریکاتور منتشر شد. این فراخوان در موضوع‌های فتنه، بیداری و اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و بین‌المللی است و علاقمندان و پژوهشگران تا 10 آذرماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی info@rasouleaftab.ir ارسال کنند. فتنه 88 و بازگشت فتنه گران، تحریف خط امام خامنه ای و امام خمینی(ره)، اسلام تکفیری و تشیع انگلیسی و فتنه صهیونیستی در حج 1394 از موضوع های مربوط به فتنه است و همچنین اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، فلسطین خاکریز اول مسلمانان و جبهه هسته ای و موشکی از دیگر موضوع های این جشنواره است. در موضوع بیداری نیز علاقه مندان می توانند آثار خود را درباره بیداری اسلامی و روشنگری جهانی، نامه امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، نهضت پیاده روی اربعین و همچنین بیدارمردان واقعه 7 تیر 1360 به دبیرخانه این جشنواره بفرستند. مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به همت موسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب و با حضور اندیشمندان، پژوهشگران و هنرمندان در روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:17
کد خبر: 7876

https://tavoosebehesht.ir/node/7876

افزودن دیدگاه جدید