دانلود رایگان کتاب‌ عاشورایی سید مهدی شجاعی

نسخه دیجیتال کتاب «مردان و رجزهایشان» اثر سیدمهدی شجاعی در آستانه ماه محرم برای دانلود رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه دیجیتال کتاب «مردان و رجزهایشان» اثر سیدمهدی شجاعی در آستانه ماه محرم برای دانلود رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

متن خبر

طاووس بهشت: نسخه دیجیتال کتاب «مردان و رجزهایشان» اثر سیدمهدی شجاعی در آستانه ماه محرم برای دانلود رایگان در دسترس مخاطبان قرار گرفت. به مناسبت فرارسیدن ایام محرم طرح ویژه‌ای برای معرفی کتاب در این ایام توسط فروشگاه مجازی کتاب فیدیبو انجام شده است. این طرح قرار دادن لینک رایگان دو کتاب بر روی پایگاه اینترنتی این اپلیکیشن کتابخوان است. این دو کتاب مرتبط با موضوع ایام محرم و عاشورا هستند. یکی از آن‌ها، کتاب «مردان و رجزهایشان» اثر سید مهدی شجاعی است که حالا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. این کتاب درباره رجزهای یاران امام حسین(ع) در روز عاشوراست و توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است. «عشق، ادب، اخلاص» نام کتاب دیگری است که یک مجموعه ۲ جلدی است و مجموعه ای از گفتگو با مداحان و ذاکران اهل بیت را در بر می گیرد. در این کتاب ۲ جلدی با مداحانی چون حاج منصور ارضی، مهدی سلحشور، حاج صادق آهنگران، حاج مرتضی طاهری، حاج یدالله بهتاش، نریمان پناهی، حاج محسن طاهری و … مصاحبه شده است. اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو هر روز کتاب های ویژه محرم را در ویترین خود به نمایش می گذارد و به این ترتیب برای هر روز، کتاب های مرتبط با محرم و عاشورا را به صورت پیشنهاد مطالعه، در ویترین اینترنتی آن قرار می‌گیرد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:16
کد خبر: 7859

https://tavoosebehesht.ir/node/7859

افزودن دیدگاه جدید