«150 هشتگ» در حوزه سواد رسانهای منتشر شد
کتاب «۱۵۰ هشتگ» با موضوع سواد رسانهای به قلم سیدبشیر حسینی راهی بازار کتاب شد.
کتاب «۱۵۰ هشتگ» با موضوع سواد رسانهای به قلم سیدبشیر حسینی راهی بازار کتاب شد.
طاووس بهشت: مؤسسه مسیر که پیش از این خلاصه کتاب و خلاصه مقالات «الفبای سواد رسانهای» را منتشر کرده بود، این بار وارد حوزه تألیف کتاب شد و کتاب «150 هشتگ» را منتشر و روانه بازار نشر کرد. این کتاب توسط سید بشیر حسینی، عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما و با همکاری حسین حقپناه به رشته تحریر درآمده است. نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانهای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است. در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانهای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانهای» به عنوان نیاز امروز کشور مطرح شده و در ادامه، در قالب 15 فصل، نکاتی راهبردی برای استفاده صحیح و بهینه از رسانههای مختلف ارائه شده است. به همین منظور این کتاب «150 هشتگ» نامیده شد؛ 15 فصل و در هر فصل 10 نکته راهبردی که در مجموع میشود 150 نکته راهبردی برای استفاده از رسانهها. فصول اصلی کتاب عبارتاند از: کلیات رسانهها، کتاب، نشریات، رادیو و موسیقی، عکس، تلویزیون و ماهواره، فیلم و سینما، رایانه، بازیهای ویدئویی، اینترنت، رسانههای اجتماعی، تلفن همراه، سبک زندگی، تبلیغات و اخلاق رسانهای. در توضیحی که بر روی جلد کتاب آمده است میخوانیم: «برای آنهایی که ارزش استفاده هوشمند و مهارت مدیریت رسانهها را میدانند.» این کتاب به سفارش مؤسسه مسیر، به صورت تمام رنگی، در 200 صفحه با قطع رقعی و با قیمت 18 هزار تومان منتشر شده است. برای تهیه این کتاب کافی است عبارت «150 هشتگ» را به شماره 500050002 پیامک کرده و یا با شماره تلفن 09371120035 تماس حاصل فرمایید.
https://tavoosebehesht.ir/node/7852
افزودن دیدگاه جدید