ثبت‌نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور ۹۵

کمیته مرکزی خادمین با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور سال ۹۵ به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان خبر داد.

کمیته مرکزی خادمین با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور سال ۹۵ به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان خبر داد.

متن خبر

طاووس بهشت: فراخوان جذب خادمین شهدا ویژه نوروز 95 اعلام شد. متن اطلاعیه کمیته ملی خادمین به شرح زیر است: به حول و قوه الهی در راستای ایجاد فضای فرهنگی تربیتی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی و ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی کشور و به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، شبکه خادمین راهیان نور کشور اقدام به جذب و به‌کارگیری نسل جوان و متعهد در برنامه‌های فرهنگی راهیان نور می‌کند. داوطلبین گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند. برنامه‌های خادمین شهدا در دو عنوان تعریف شده اند. طرح‌های ملی شامل کلیه برنامه‌هایی که از طرف کمیته مرکزی خادمین شهدا ابلاغ می‌شود. برنامه‌هایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به راهیان نور جنوب و یا اعزام خادمین به راهیان نور غرب و شمال غرب و ... که به صورت متمرکز، تبلیغات و اطلاع ‌رسانی می‌شود که مسئولیت و متولی اجرای آن‌ها کمیته مرکزی خادمین شهدا به کمک و همیاری کمیته ‌های خادمین در استان‌ها است. طرح‌های استانی نیز توسط کمیته‌های استانی تعریف و اجرا می‌شود. طرح‌هایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به اردوگاه‌های استانی در طول سال، اعزام خادمین شهدا به اردوهای جهادی راهیان نور، برگزاری یادواره‌ها و مجالس شهدا، مراسم تشییع شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجمعات و مجالس هیئات مذهبی وهر گونه فعالیت فرهنگی که امکان حضور و به کارگیری خادمین شهدا درآن هست، در ذیل طرح‌های استانی تعریف شده است. ثبت نام از بین داوطلبین خادمی شهدا در طول سال دو بار و آن هم فقط از طریق سایت رسمی سازمان اردوئی راهیان نور و گردشگری سپاه انجام می‌گیرد و تاریخ ثبت نام داوطلبین خادمی شهدا از تاریخ 22 آذر خواهد بود. تمام داوطلبین بعد از نام‌نویسی، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته‌های استانی فراخوان می‌شوند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:15
کد خبر: 7729

https://tavoosebehesht.ir/node/7729

افزودن دیدگاه جدید