۱۲۰ نکته از فرهنگ انقلابی در «من انقلابی‌ام»

انتشارات حدیث راه عشق مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ انقلابی را در ۱۲۰ نکته در کتابی با عنوان «من انقلابی‌ام» روانه بازار کتاب کرد.

انتشارات حدیث راه عشق مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ انقلابی را در ۱۲۰ نکته در کتابی با عنوان «من انقلابی‌ام» روانه بازار کتاب کرد.

متن خبر

طاووس بهشت: انتشارات حدیث راه عشق که تاکنون عناوین متعددی را با محوریت جمع‌آوری بیانات رهبر معظم انقلاب درباره موضوعات خاص گردآوری و منتشر کرده، در جدیدترین عنوان خود به ارائه 120 نکته درباره فرهنگ انقلابی و راه‌های آسمانی شدن پرداخته است. موضوعات مطرح شده در این کتاب دایره گسترده‌ای دارد که در نهایت محتوای ارائه شده به دنبال نشان دادن راه‌های صحیح و مسیر روشن برای سیر تکاملی انسان در مسیر معنویت است؛ از این رو موضوعات مطرح شده در این کتاب از تقوا شروع شده و در ادامه به مباحثی مانند رعایت اخلاق، حق‌الناس، رابطه مردم با ائمه(ع)، توکل و ... مطرح می‌شود. موضوعات یاد شده در فصل‌هایی مانند پیروزی‌ها یکسره محصول جهاد و اخلاص است، مؤمنین و نصرت خدا، ما سلاح اتمی نخواهیم ساخت اما...، معیشت که نبود دین هم نیست، هنر بزرگ ملت ما، اخلاق اهمیتش از عمل هم بیشتر است، توسلات و اهمیت توجهات به ائمه(ع)، سپاه زمین و آسمان مال خداست، تقوا مادر همه نیکی‌هاست و ... دسته‌بندی‌ و ارائه شده‌اند. بخش دیگری از کتاب نیز به اندیشه‌های سیاسی و فرهنگ انقلابی اختصاص دارد که در این بخش مطالبی مانند ایستادگی ملت، کلید موفقیت، شکست‌ناپذیری و... مطرح می‌شود. عنوان کتاب نیز برگرفته از یکی از سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است: «مذاکره از روی حُسن نیت، با شرایط برابر، میان دو طرفی که نمی‌خواهند به یکدیگر کلک بزنند، معنا پیدا می‌کند. مذاکره به صورت یک تاکتیک، مذاکره برای مذاکره، مذاکره برای فروختن ژست ابرقدرتی بیشتر به دنیا، این مذاکره یک حرکت حیله‌گرانه است؛ این حرکت واقعی نیست. من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه می‌گویم. دیپلمات یک کلمه‌ای را می‌گوید، معنای دیگری را اراده می‌کند. ما صریح و صادقانه حرف خودمان را می‌زنیم؛ ما قاطع و جازم حرف خودمان را می‌زنیم. مذاکره آن وقتی معنا پیدا می‌کند که طرف، حُسن نیت خود را نشان بدهد؛ وقتی طرف، حُسن نیت نشان نمی‌دهد، خودتان می‌گویید فشار و مذاکره؛ این دوتا با هم سازگار نیست. شما می‌خواهید اسلحه را مقابل ملت ایران بگیرید، بگویید: یا مذاکره کن یا شلیک می‌کنم. برای اینکه ملت ایران را بترسانید، بدانید ملت ایران در مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد... .» انتشارات حدیث راه عشق «من انقلابی‌ام» را در 180 صفحه به قیمت 60 هزار ریال منتشر کرده است.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:14
کد خبر: 7612

https://tavoosebehesht.ir/node/7612

افزودن دیدگاه جدید