مسابقه کتاب‌خوانی نوروزی سوره‌مهر

مسابقه‌ کتاب‌خوانی انتشارات سوره مهر در چهار بخش خاطرات، رمان، داستان و بخش نوجوانان از پانزدهم اسفند 94 تا 25 فروردین ماه 95 برگزار می‌شود.

مسابقه‌ کتاب‌خوانی انتشارات سوره مهر در چهار بخش خاطرات، رمان، داستان و بخش نوجوانان از پانزدهم اسفند 94 تا 25 فروردین ماه 95 برگزار می‌شود.

متن خبر

طاووس بهشت: در راستای طرح ترویج کتاب و کتاب‌خوانی، انتشارات سوره مهر قصد دارد در ایام نوروز، مسابقه‌ کتابخوانی در چهار بخش خاطرات، رمان، داستان و بخش نوجوانان برگزار کند. بر این اساس در بخش خاطرات کتاب‌های «شنام» نوشته کیانوش گلزار راغب، «یکشنبه آخر» نوشته معصومه رامهرمزی و «زقاق 56» و در بخش رمان «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی، «ای کاش گل سرخ نبود» اثر منیژه آرمین و «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان در نظر گرفته شده است. کتاب‌های «سه دختر گل فروش» نوشته مجید قیصری، «آب‌نبات هل‌دار» و «نقطه ته خط» دو اثر از مهرداد صدقی برای بخش داستان و «خاطرات یک الاغ» نوشته ژاک پکنارد با ترجمه سهیلا صفوی، «تویوتای خرگوشی» نوشته اکبر صحرایی و «راز قلعه افلاک» نوشته حمید نوایی لواسانی نیز برای بخش نوجوان معرفی شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند از 15 اسفندماه سال 94 تا 25 فروردین ماه سال 95 با مطالعه این آثار در مسابقه کتاب‌خوانی نوروزی سوره مهر شرکت کرده و برنده جایزه 2 میلیون ریالی این جشنواره باشند. گفتنی است، افرادی که مایل هستند در این مسابقه شرکت کنند برای تهیه این آثار با شماره 021.66460993 داخلی 319 تماس حاصل نمایند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:13
کد خبر: 7549

https://tavoosebehesht.ir/node/7549

افزودن دیدگاه جدید