فراخوان دومین سوگواره فرهنگی هنری عبرات منتشر شد

کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد مرکزی اربعین، فراخوان دومین سوگواره عبرات پیرامون ارسال آثار هنری درباره حماسه اربعین حسینی(ع) را منتشر کرد.

کمیته فرهنگی ـ آموزشی ستاد مرکزی اربعین، فراخوان دومین سوگواره عبرات پیرامون ارسال آثار هنری درباره حماسه اربعین حسینی(ع) را منتشر کرد.

متن خبر

طاووس بهشت: علاقه مندان به شرکت در دومین سوگواره سراسری عبرات می توانند آثار هنری خود را درباره حماسه اربعین حسینی(ع) از طریق آدرس اینترنتی abarat.alarbaeen.ir تا دهم دی‌ماه 95 به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری ارسال کنند. این آثار می توانند در قالب های مختلف و متنوعی ارسال شوند. بدین ترتیب آثار هنری شرکت کنندگان در حوزه های شعر، نثر ادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی بعد از پایان مهلت دریافت آثار مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت. به برگزیدگان در بخش های نامبرده جوایزی نفیسی اهداء خواهد شد. دومین سوگواره عبرات با هدف ارج نهادن به بزرگترین تجمع و گردهمایی مذهبی شیعیان، ارزش گذاری به مقام شامخ شهدای حماسه عاشورا، پرداخت هنری به حماسه اربعین و پیاده روی تا کربلای معلی و نگاه به این رویداد استراتژیک و خودجوش از دریچه هنر برگزار می شود. شرکت در این سوگواره برای عموم مردم، هنرمندان و زائران کربلای معلی که به ثبت و ضبط هنری پیاده روی اربعین حسینی(ع) در قالب های نام برده اقدام کرده‌اند، آزاد است. علاقه مندان به شرکت در سوگواره عبرات همچنین می توانند اطلاعات تکمیلی و سوالات خود را از طریق تماس با شماره  66464590 یا  آدرس پست الکترونیک alarbaeen@chmail.ir  مطرح کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:10
کد خبر: 7188

https://tavoosebehesht.ir/node/7188

افزودن دیدگاه جدید