مراسم تقدير از عوامل جنگ شادي دهه فجر برگزار شد

مراسم تقدير از عوامل جنگ شادی دهه فجر، کاری از کانون فرهنگی، هنری امام زمان(عج) عباس آباد، با حضور مسئولین، بازیگران و خانواده‌های آن‌ها در سالن اجتماعات مدرسه شهیدان شبانپور برگزار شد.

مراسم تقدير از عوامل جنگ شادی دهه فجر، کاری از کانون فرهنگی، هنری امام زمان(عج) عباس آباد، با حضور مسئولین، بازیگران و خانواده‌های آن‌ها در سالن اجتماعات مدرسه شهیدان شبانپور برگزار شد.

متن خبر

میثم نمکی شامگاه پنج‌شنبه، 21 بهمن‌ماه در آئین اختتامیه جنگ شادی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس‌آباد، ضمن تشکر از اعضای این کانون، گفت: اجرای این مراسم یکی از نمادهای اتحاد و مدیریت صحیح در این مجموعه فرهنگی هنری است.   رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون امام زمان(عج) را یکی از سرآمدترین کانون های خلاق در آران‌وبیدگل دانست و افزود: این کانون در زمینه تربیت نیروی کارآمد سرآمد کانون‌های شهرستان و حتی استان می‌باشد و یکی از مزایای آن این است که فعالیت خود را به یک موضوع واحد معطوف نکرده است. محسن صانعی، رئیس کمیته امور مالی شورا اسلامی شهر نیز با اشاره به اصول مدیریت اصولی جاری در کانون امام زمان(عج) گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این سیستم این است که با تغییر مدیریت کانون، تمام اطلاعات و نیروی انسانی در اختیار مدیر جدید قرار می‌گیرد و کلیه فالیت‌ها ادامه می‌یابد که این شیوه در کمتر ارگان حتی دولتی کشور دیده می‌شود. وی همچنین برند کانون را اخلاص در عمل تک تک اعضا دانست و روحیه کار تیمی، کار مشارکتی حتی در تصمیم‌گیری و اجرا، انجام کارها به صورت پروژه ای، خلاقیت و نوآوری،کارایی و اثربخشی، اهمیت به کیفی کارکردن در کنار کمیت، نیروی انسانی ماهر و متخصص و الگو سازی و الگو بودن در زمینه های فرهنگی را از ویژگی های بارز این کانون برشمرد.   در ادامه، حسن سعدآبادی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس‌آباد، پشتوانه خانواده‌های اعضای این کانون را مهم‌ترین دلیل موفقیت در فعالیت‌ها دانست و گفت: از همه اعضای کانون هم بازیگران و هم عوامل پشت صحنه که شاید در هیچ فعالیتی دیده نشوند اما از ارکان اجرای برنامه‌ بودند و خانواده‌هایشان که در تمام مراحل همراه ما بودند تشکر می‌کنم. جنگ شادی ویژه دهه فجر امسال از 7 الی 15 بهمن‌ماه از ساعت 18:30 در کانون شهید قاسم عربیان روی صحنه نمایش رفت. در هر اجرا دو نمایش طنز به کارگردانی اصغر پارسافرد(چشمه خاور) و علی کویری و با حضور تیمی متشکل از 30  تن از هنرمندان کانون ساخته شده بود. کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) یکی از کانون‌های فعال مساجد استان اصفهان است که بارها به خاطر فعالیت‌های خود از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد تقدیر قرار گرفته است و از بدو تاسیس(ابتدای دهه 60) تا کنون برنامه های ویژه ای برای مناسبت های مختلف مخصوصا دهه مبارک فجر اجرا نموده است. این کانون اوایل دی‌ماه نیز به مناسبت هفته وحدت نخستین شادیانه‌ی کودک و نوجوان شهرستان آران و بیدگل را به روی صحنه برد.  گزارش تصويري نشست ر اينجا ببينيد 

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:09
کد خبر: 7143

https://tavoosebehesht.ir/node/7143

افزودن دیدگاه جدید