میثاق با شهید حججی در مکتب المهدی(عج)

نشست میثاق با شهدای طرح تابستانی والعصر نوجوانان مجمع القرآن مکتب المهدی «عج» همراه با بزرگداشت شهید محسن حججی مدافع با صلابت حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.

نشست میثاق با شهدای طرح تابستانی والعصر نوجوانان مجمع القرآن مکتب المهدی «عج» همراه با بزرگداشت شهید محسن حججی مدافع با صلابت حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.

متن خبر

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت،در این مراسم که با هدف ترویج فرهنگ رشادت، ایثار و شهادت در بین نوجوانان در سالن اجتماعات  مسجد امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد، حسن نجاتی رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: شهادت محسن حججی، شکوه ملت ایران در دفاع از اسلام و صلابت رزمندگان رشید اسلام را به رخ دشمن کشید. وی از شجاعت شهید محسن حججی تمجید کرد وگفت: محسن حججی جوان پاک طینتی است با رشادت هایش در برابر داعش ایستاد واز حرم حضرت زینب (س)دفاع کرد و به تبعیت از مولایش حسین(ع) راه شهادت را انتخاب کرد. این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: شهید حججی با وجود اینکه در دل دشمن اسیر بود، شجاعت در چشمانش برق می‌زد و این الگویی برای نسل نوجوان و جوان است. نجاتی خاطر نشان کرد: داعش با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، این روزها عراق و سوریه را ناآرام کرده و استکبار جهانی به کمک این غذده سرطانی آمده تا چهره اسلام را در جهان خدشه دار کند. در ادامه این مراسم برادر مرتضی فائض به مداحی در وصف شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی پرداخت. حجت الاسلام شیخ مهدی رحمتی مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل نیز در حاشیه این مراسم ، برگزاری نشست های میثاق با شهدا را با اهمیت خواند و گفت: آنچه همه ما باید بپذیریم این است که شهدا هیچ نیازی نه به ما و نه به جلسات ما دارند و آن کسی که محتاج و نیازمند به شهدا است ما هستیم که دچار غفلت های فراوانی شده این، پس ما نیازمند میثاق با شهداییم. وی افزود: میثاق با شهدا ، میثاق با بهترین بندگان صالح خدا، باید به عنوان یک « نیاز » در برنامه مجموعه های فرهنگی قرار گیرد وتا این احساس نیاز نباشد بهره ای از وجود شهدا نخواهیم برد.  قرائت مکتب المهدی یکی از شاخه های مهم فرهنگی کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) است که در همه ی زمینه ها فعال عمل می کند.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:06
کد خبر: 6913

https://tavoosebehesht.ir/node/6913

افزودن دیدگاه جدید