دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بيدگل امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آران و بيدگل امروز برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت، دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت امور بانوان ستاد امر به معروفی و نهی از منکر شهرستان آران و بيدگل امروز برگزار شد. خانم صادقی در گفتگو با طاووس بهشت اهداف این دوره را  احیا روحیه امر به معروف و نهی از منکر ، شناخت جایگاه و ارزش این واجب فراموش شده ، آموزش نحوه ی صحیح تذکر لسانی ، آشنایی با هنجارهای اجتماعی و آسیب های فضای مجازی برشمرد. ایشان افزود این دوره ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک خصوصی  تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این جلسات آموزشی که مدیران و مربیان از ۲۵ مهدکودک این شهرستان حضور داشتند آقای سرهنگ مدنی در خصوص ضرورت امر به معروف و نهی از منکر ،شرایط وجوب، اهمیت آن و شیوه های کاربردی واثر بخش این فریضه صحبت نمودند. در جلسه دوم  جناب سرهنگ سلمانی رئیس پلیس آگاهی شهرستان در خصوص آسیب های فضای مجازی و تهدیدات آن، چگونگی تاثیر فضای مجازی و آسیب های آن بر کودکان و تهدیدات آن بر خانواده‌ها و... تشریح  و مطالبی را ارائه داد. همچنین حیدر ایمانیان  رییس اداره بهزیستی آران و بیدگل نیز با حضور در محل برگزاری این دوره آموزشی ، در خصوص طرح اجتماع محور محله وتاثیر آن در ارتقاء سلامت روان شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت. رییس اداره بهزیستی با اشاره به تغییرات عصر حاضر آشنایی افراد به انواع سواد اعم از سواد رسانه ای ،سواد اقتصادی ،سواد ارتباطی و سواد ارتباطی را لازم و ضروری دانست. در ادامه جناب آقای تاج افروز ریاست دادگستری شهرستان آران و بیدگل  به اختصار در خصوص حقوق کودک بر مربی و وظایف  قانونی مربیان در قبال کودکان اشاره نمود.  این جلسات در هفته های دیگر به صورت سلسله بحث های امر به معروف و نهی از منکر ادامه خواهد داشت.  

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:04
کد خبر: 5613

https://tavoosebehesht.ir/node/5613

افزودن دیدگاه جدید