آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی"

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده آران و بیدگل گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی" از ۷ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده آران و بیدگل گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی" از ۷ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

متن خبر

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده آران و بیدگل گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی،مدرسه انقلابی" از ۷ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. جناب سروان جوخی فرد در گفتگویی، ضمن سلام و درود محضر شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم خصوصاً ۳۶ هزار شهید دانش آموز و بیش از ۲۰۰ شهید دانش آموز شهرستان، اظهار داشت: یکی از نعمات خداوند که به ما عطا کرده نوجوانان و جوانان انقلابی و سخت‌کوش میهن انقلاب اسلامی است که دشمنان ما چشم طمع به این قشر مهم بسته و بیشترین هجمه های دشمن معطوف به قشر دانش‌آموز می باشد. وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جوانان و نوجوانان اشاره نمود که می‌فرمایند: جوانان امیدهای ملت و آینده سازان اداره کنندگان کشور در آینده نه چندان دور خواندند و خطاب به جوانان گفتند عزیزان من علاج مشکلات کشور در گرو توکل به خداوند متعال و جوشیدن اراده و استقامت از درون ملت عزم راسخ ایستادگی بصیرت اعتماد به نفس قوی و ترویج روحیه انقلابی گری است؛ مقام معظم رهبری در جای دیگر پرداختن به مسئله بسیج را امری مهم و پرداختن به آن را امری مهم‌تر خواندند. فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی در ادامه، با تسلیت ایام محرم و صفر و فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌های این هفته در شهرستان را به شرح ذیل اعلام نمود: -دیدار با مسئولین شهرستان -سخنرانی و گفتمان محوری بصیرتی - به صدا درآوردن زنگ ایثار و شهادت به مناسبت شهادت شهید حسین فهمیده -هم اندیشی فرماندهان و شورای بسیج دانش آموزی با مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس - دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز شهرستان -عطرافشانی گلزار مطهر شهدا - سرکشی از واحدهای مدارس با حضور فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان لازم به ذکر است، برنامه‌هایی که در این ارگان در هفته بسیج انجام می‌شود واحد خواهران حوزه بسیج شهید مطهری رحمة الله علیه در مدارس دخترانه شهرستان نیز برگزار می‌کند. *خبرنگار :مجتبی فایض انتهای پیام

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:04
کد خبر: 5612

https://tavoosebehesht.ir/node/5612

افزودن دیدگاه جدید