برگزاری جشنواره ایثار و شهادت در آران و بیدگل

نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل ظرفیت‌های بسیاری دارد و برگزاری برنامه‌های روز ایثار و شهادت با محوریت آثار هنری و فرهنگی نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل ظرفیت‌های بسیاری دارد و برگزاری برنامه‌های روز ایثار و شهادت با محوریت آثار هنری و فرهنگی نتایج خوبی در بر خواهد داشت.

متن خبر

نشست هم اندیشی کمیته رسانه ای ستاد بزرگداشت چهارم دی ماه، روز حماسه و ایثار آران و بیدگل، پیش از ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد. میثم نمکی در این نشست با بیان این که معرفی شاخص های حماسه و ایثار یکی از برنامه های این ستاد محسوب می شود اظهار کرد: امسال قصد داریم به تفکیک مخاطبان، محتواهای مخصوصی به آنان ارائه کنیم. وی رونمایی از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، جشنواره ققنوس، چاپ ویژه نامه و روزنامه دیواری با موضوع شهید و شهادت را از جمله برنامه های محتوایی ستاد بر شمرد و خاطرنشان کرد: قرار است برای بهره گیری بهتر دانش آموزان از معارف دفاع مقدس، نشست های خاطره گویی برای دانش آموزان در مدارس برگزار شود. نمکی هم اندیشی رسانه ها و کمیته رسانه ای ستاد گرامیداشت روز حماسه و ایثار آران و بیدگل را یکی از بایدهای فعالیت آن خواند و تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی که در حوزه محیطی و نمادهای شهری صورت می گیرد، فلش کارت هایی برای معرفی سرداران شهید شهرستان و برجستگی های آن در دفاع مقدس در دست تهیه است. وی ادامه داد: امسال برگزاری جشواره ایثار و شهادت که به چهارم دی ماه و برنامه ویژه گرامیداشت روز حماسه و ایثار منتهی شود مدنظر قرار گرفته است. وی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای گرامیداشت این روز تاکید کرد و افزود: آران و بیدگل ظرفیت‌های بسیاری دارد و برگزاری برنامه‌های روز ایثار و شهادت با محوریت آثار هنری و فرهنگی نتایج خوبی در بر خواهد داشت. نمکی عنوان کرد: رسانه‌ها باید برای ضبط گزارش‌های مردمی و ثبت بازخوردهای اجرای این برنامه به صورت فعالانه وارد عمل شوند.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:03
کد خبر: 5605

https://tavoosebehesht.ir/node/5605

افزودن دیدگاه جدید