مراسم بزرگداشت 9دی برگزار شد

زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی روز نه گفتن به ساده‌لوحان و خوارج انقلاب بود، ۹ دی روز نه گفتن به اصحاب جمل، اصحاب زر و زور، صهیونیست و آمریکای جنایتکار بود.

زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی روز نه گفتن به ساده‌لوحان و خوارج انقلاب بود، ۹ دی روز نه گفتن به اصحاب جمل، اصحاب زر و زور، صهیونیست و آمریکای جنایتکار بود.

متن خبر

 محمدمهدی زاهدی شنبه شب در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم آران و بیدگل با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان اسلام از ابتدای آغاز دعوت رسول خدا(ص) اظهار کرد: با مطالعه اجمالی تاریخ ائمه اطهار(ع) فتنه های بسیاری را در زمان هر کدام از آن بزرگواران مشاهده می کنیم، در واقع همواره عده ای منفعت طلب به دشمنی با ولایت مشغول بوده اند. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به زانو درآوردن حکومت دینی و برپایی حکومت ضد دینی را هدف اصلی این دشمنی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: برخی فتنه‌گران مانند ابوموسی اشعری از سادگی خود در دام فتنه می افتادند، برخی دیگر نیز مانند شریح قاضی به خاطر طمع خود به فتنه دامن می زدند. وی به فتنه های پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم فتنه‌گران تغییر نظام را به عنوان یک آرزوی دست نیافتنی دنبال می کردند. زاهدی اضافه کرد: آنان حتی گاهی برخی مراجع تقلید را با خود همراه کردند، ولی با بصیرت امام راحل و هشیاری مردم در نهایت شکست خوردند. رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی پشتیبانی مردم از نظام اسلامی را ستود و تصریح کرد: ملت ایران با این فتنه، تهدید و تحریم از آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری دست بر نخواهد داشت. وی بیان کرد: راه ما راه رسول‌الله و اهل‌بیت(ع) است و با مشکلاتی که بر ما تحمیل کنند، مقابله خواهیم کرد. زاهدی اعتراض عده ای در انتخابات ۸۸ را بستری برای جولان فتنه گران خواند و خاطرنشان کرد: در انتخابات ۸۸ عده‌ای به‌ظاهر به نتیجه انتخابات معترض بودند، ولی فتنه‌گران کلمه تقلب را رمز فتنه قرار دادند تا مردم را به خیابان بکشانند و با سوءاستفاده از احساسات آنان نقشه خود را برای براندازی نظام عملی کنند. وی با بیان این که مردم در ۹ دی به میدان آمدند و طومار فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند بیان کرد: ۹ دی روز نه گفتن به ساده‌لوحان و خوارج انقلاب بود، ۹ دی روز نه گفتن به اصحاب جمل، اصحاب زر و زور، صهیونیست و آمریکای جنایتکار بود. وی با ابراز مخالفت با راه اندازی حرکت هایی همچون “پشیمانیم” عنوان کرد: بنده با وجود این که در دو هیچ کدام از دو دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری به رئیس‌جمهور فعلی رأی نداده‌ام، امروز حامی دولت هستم، چون دولت رسمی جمهوری اسلامی است و باید از آن حمایت کرد، البته در برخی موارد توصیه‌هایی داریم که آن را هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم. زاهدی خطاب به دولت گفت: باید مدیرانی را به کار گماشته شوند که صداقت انقلابی داشته باشند و جهادگونه عمل کنند. وی با ابراز مخالفت شدید با افرایش قیمت حامل‌های انرژی اظهار کرد: این کار آثار تورمی و رکودی زیادی به دنبال خواهد داشت. نماینده مردم کرمان و راور به تبعیض در درآمدها اشاره کرد و گفت: دولت باید فاصله طبقاتی و دریافت حقوق را کم کند. رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی توقع مردم از قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی را یادآور شد و اذعان کرد: قوه قضائیه باید با دانه‌درشت‌ها به شدت برخورد کند، زیرا مردم از قوه قضائیه توقع اجرای عدالت را دارند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:03
کد خبر: 5583

https://tavoosebehesht.ir/node/5583

افزودن دیدگاه جدید