درخشش شهرستان آران و بیدگل در اختتامیه نهمین دوره از طرح بین المللی مادران آسمانی

مراسم اختتامیه نهمین دوره از طرح بین المللی مادران آسمانی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد.

مراسم اختتامیه نهمین دوره از طرح بین المللی مادران آسمانی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، مراسم اختتامیه نهمین دوره از طرح بین المللی مادران آسمانی روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد. طی این مراسم که با حضور خانواده های شهدای هسته ای، خانواده های شهدا و همچنین خادمین شهدا در طرح مادران آسمانی برگزار شد پدر شهید بزرگوار احمدی روشن و همچنین همسر شهید والامقام داریوش رضایی نژاد به ایراد سخنانی  در رابطه با شهید و شهادت و لزوم ولایت مداری پرداختند. طی این مراسم همچنین محمد دوست مدیر ستاد مردمی مادران آسمانی پس ازبیان  اهمیت پرداختن به مقوله شهدا و خانواده شهدا به ارائه آماری در رابطه با نهمین دوره از طرح مادران آسمانی پرداخت. در ادامه مراسم از خانواده های شهدای حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد. طی این مراسم تجلیل از خادمین برتر کشوری انجام گرفت همچنین در دومین دوره از جشنواره فیلم و رسانه مادران آسمانی که همزمان با مراسم اختتامیه انجام شد، از برگزیدگان این دوره تقدیر بعمل آمد. ستاد مادران آسمانی شهرستان آران و بیدگل از ستادهای برگزیده  و فاطمه بی خوابی آرانی بعنوان خادم برگزیده این جشنواره معرفی گردید.  همچنین در بخش فیلم کوتاه ، عکس برگزیده و کلیپ تندیس اثرات برگزیده جشنواره به ترتیب به محمد جواد گلچین آرانی، محمدرضا رحمتی آرانی و نجمه دهقانی از شهرستان آران و بیدگل اهدا شد. لازم به ذکر است محمد جواد گلچین آرانی، محمدرضا رحمتی آرانی و فاطمه بی خوابی آرانی از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل می باشند. در حاشیه مراسم نمایشگاهی از آثار و عکس های برگزیده برگزار شد. طرح مادران آسمانی در روز 18 اسفند ماه 96 همزمان با ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و مصادف با روز مادر با شعار " در روز مادر، مادران شهدا را فراموش نکنیم." همزمان با سراسر کشور و کشورهای محور مقاومت در شهرستان آران و بیدگل به همت ستاد مادران آسمانی شهرستان آران و بیدگل و با حضور فعال  و استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان پرشور بسیجی برگزار شد.   برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید. انتهای پیام/ فاطمه بی خوابی

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:02
کد خبر: 5527

https://tavoosebehesht.ir/node/5527

افزودن دیدگاه جدید