ارائه گزارشی از عملکرد مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در ترم بهار

مسئول اجرایی ‌مرکز جامعه بیت‌الزهرا (س) شهرستان آران و بیدگل، گزارشی از برنامه‌های قرآنی، اجرایی و آموزشی این مرکز در ترم بهار ارائه کرد.

مسئول اجرایی ‌مرکز جامعه بیت‌الزهرا (س) شهرستان آران و بیدگل، گزارشی از برنامه‌های قرآنی، اجرایی و آموزشی این مرکز در ترم بهار ارائه کرد.

متن خبر

به گزارش طاووس بهشت؛ زهرا صباری، مسئول اجرایی مرکز مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل گفت: این مؤسسه در ۸ ‌فروردین‌ ماه به مناسبت ولادت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر(ع)، جشنی برگزار کرد در این مراسم مربیان به تلاوت قرآن پرداخته و زیارتنامه امام جواد(ع) قرائت و در انتها جوایزی به شرکت‌ کنندگان اهدا شد. وی ادامه داد: همچنین مراسم جشنی نیز همزمان با ولادت امام علی(ع) برپا شد و قرآن‌ آموزان به تلاوت قرآن پرداختند و سخنرانی با موضوع شناخت امام علی(ع)، اجرای نمایش طنز خانوادگی با موضوع تبیین ازدواج به روش سنتی انجام شد. در ادامه مراسم وفات حضرت زینب(س) برپا شد که تلاوت قرآن و ادعیه توسط مربیان و قرآن‌آموزان مرکز و اجرای برنامه مرثیه‌سرایی توسط یکی از مربیان قرآنی مرکز با موضوع فضائل حضرت زینب(س) از دیگر برنامه‌‌های این مراسم بود. صباری افزود: کرسی تلاوت و تفسیر قرآن، قرائت زیارتنامه ائمه بقیع (ع) دعای کمیل، مراسم عید مبعث با تلاوت قرآن، مولودی‌خوانی، پخش فیلم محمد رسول الله(ص) از دیگر برنامه‌های این مرکز در ترم بهار بود. وی به دیگر برنامه‌هایی که در اعیاد شعبانیه انجام شد اشاره کرد و گفت: در میلاد امام حسین(ع)، دعای ندبه، مدیحه‌سرایی، سخنرانی با موضوع کرامات امام حسین(ع)، تلاوت قرآن و دعا توسط مربیان قرآنی مرکز، مسابقه ویژه نوجوان قرآن‌آموز مرکز، قرعه کشی ویژه کسانی که نام حسین را داشتند، برپا شد. مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) بیان کرد: در میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، مراسم ویژه‌ای از سوی مؤسسه برپا شد که با سخنرانی با موضوع الگوهای رفتاری حضرت ابوالفضل (ع)، تلاوت قرآن کریم و زیارتنامه حضرت ابوالفضل (ع) توسط مربیان قرآنی، مسابقه ویژه نونهالان، اجرای احکام توسط مربیان قرآن، مدیحه‌سرایی توسط یکی از مبلغان مرکز همراه بود. وی به برنامه شب‌های نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: جشن نیمه شعبان همراه با قرائت زیارت آل‌یس، مناجات شعبانیه، اجرای گروهی نونهالان مرکز، مسابقه حضوری نوجوانان و بزرگسالان، اهدای هدایا به برگزیدگان مسابقات انجام شد. وی تصریح کرد: در آخرین پنجشنبه ماه شعبان، ختم ۴۰ مناجات شعبانیه با حضور علاقه‌ مندان انجام شد. همچنین برنامه‌های آموزشی این مرکز ویژه نونهالان در هفته ۲ روز، طرح تخصصی ـ آموزشی قرآن و معارف، کلاس نهضت (قواعد ‌روخوانی و روان‌خوانی)، کلاس تجوید برای بزرگسالان در ترم بهار برپا شد. صباری به کارگاه‌های آموزشی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این کارگاه‌ها با حضور مربیان قرآن و مبلغان مرکز برپا و در پایان کارگاه‌ها جلسات هم‌اندیشی ویژه‌برنامه‌های اجرایی ماه مبارك رمضان صورت گرفت.     انتهای پیام/ ایکنا

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:02
کد خبر: 5521

https://tavoosebehesht.ir/node/5521

افزودن دیدگاه جدید