آخرین فرصت ارسال مقاله به همایش ملی عبد الرزاق کاشانی

علامندان برای ارسال مقاله به همایش ملی عبد الرزاق کاشانی ،عز الدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی تا اول شهریور فرصت دارند.

علامندان برای ارسال مقاله به همایش ملی عبد الرزاق کاشانی ،عز الدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی تا اول شهریور فرصت دارند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، عباس زراعت رئیس همایش گفت: زندگی، آثار و اندیشه های عبدالرزاق کاشانی، عزالدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی ، نقش عبدالرزاق کاشانی در بسط و گسترش عرفان اسلامی، به ویژه عرفان نظری ابن عربی ، بررسی تطبیقی آراء و اندیشه های عبدالرزاق و عز الدین محمود کاشانی با دیگر عارفان جهان اسلام و تأثیر عارفان و حکیمان کاشان به ویژه عبدالرزاق و نصیرالدین حلی کاشی بر سید حیدر آملی از جمله محورهای این همایش دو روزه است. رئیس دانشگاه کاشان گفت: مقالات برتر این همایش، پس از داوری در مجلات علمی و پژوهشی مطالعات و حدیث پژوهی و مجلۀ تخصصی پژوهش نامه کاشان چاپ می شود. همایش ملی عبد الرزاق کاشانی ،عز الدین محمود کاشانی و عبدالصمد نطنزی 23 و 24 آبان در دانشگاه کاشان برگزار می شود. عباس زراعت افزود: علاقه مندان برای ارسال مقاله ،کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی : https://abdorazagh.kashanu.ac.ir مراجعه کنند.   انتهای پیام/ فاطمه بی خوابی

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:02
کد خبر: 5503

https://tavoosebehesht.ir/node/5503

افزودن دیدگاه جدید