تشکیل شورای فرهنگی روستا، ابتکاری نتیجه گرا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت : تشکیل شورای فرهنگی روستا ، پاسخ به نیازهای فرهنگی روستا و ابتکاری نتیجه بخش است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت : تشکیل شورای فرهنگی روستا ، پاسخ به نیازهای فرهنگی روستا و ابتکاری نتیجه بخش است .

متن خبر

  به گزارش خبرنگار طاووس بهشت به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، میثم نمکی در نشست شورای فرهنگی روستای محمدآباد بخش کویرات با اشاره به فعالیتهای منسجم فرهنگی در این روستا گفت: موفقیت شورای فرهنگی روستای محمدآباد ، ثمره وحدت ، انسجام اعضا برای رشد و اعتلای فرهنگی این منطقه بوده و تداوم آن نیز در گرو حفظ و تقویت نگاه همگرایی است . وی افزود : مهمترین رویکرد در مباحث فرهنگی ، شناسایی فعالان و استعدادهای فرهنگی جوانان و نوجوانان و تشویق آنان به حضور در مجامع و همایشهای استانی و ملی و حمایت از تولیدات و برنامه هایی است که می تواند انجام پذیرد. دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در ادامه گفت : امکان سنجی برای استقرار واحدها ی خدمات رسان فرهنگی و راهنمایی متقاضیان مراکز فرهنگی برای اخذ مجوز های رسمی ، می تواند سبب توسعه فرهنگی روستا باشد. نمکی با اشاره به ویژگی ممتاز روستای محمدآباد مبنی بر وجود شاخصهای ارزشمندی چون صداقت، قناعت، و استقامت  خواستار مطالعه شورای فرهنگی این روستا برای شناسایی برند فرهنگی این منطقه شد. گفتنی است پس از این نشست که به همراه بخشدار کویرات برگزار شده از کانون فرهنگی هنری ثامن الأئمه مسجد امام رضا (ع) این روستا بازدید بعمل آمد. انتهای پیام/14

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:01
کد خبر: 5440

https://tavoosebehesht.ir/node/5440

افزودن دیدگاه جدید