برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان در آران و بیدگل

مسئول کمیته بانوان شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل از برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان به همت این شورایاری خبر داد.

مسئول کمیته بانوان شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل از برگزاری نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان به همت این شورایاری خبر داد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ وجیهه صادقی مسئول کمیته بانوان شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل گفت:  نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان به همت شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل برگزار می شود.   مسئول کمیته بانوان شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: این المپیاد برای نخستین بار در یک محله در شهرستان و در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۸ در سالن ورزشی کوثر خیابان امام رضا (ع)  و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.   وجیهه صادقی در مورد شرایط شرکت کنندگان در این المپیاد گفت: بانوان و دختران خانه دار، شاغل، دانشجو و دانش آموز عباس آبادی یا ساکن عباس آباد مجازند در این رقابت ورزشی شرکت کنند.   دبیر برگزاری این المپیاد ورزشی در مورد رشته‌های ورزشی این دوره از رقابت‌ها گفت: این المپیاد در  ۱۲ رشته ورزشی برنامه ریزی شده است و ورزش های در نظر گرفته شده تماما انفرادی است و تمام سنین هم می توانند در آن شرکت کنند.   صادقی هدف از برگزاری این المپیاد را بستر سازی ایمن به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در بین بانوان عنوان کرد و افزود : شناسایی استعدادهای ورزشی نهفته در بانوان محله، افزایش انگیزه و اعتماد به نفس در بین بانوان جهت مشارکت حداکثری در فعالیت های اجتماعی، نهادینه سازی ورزش در خانواده ها به عنوان اولین پایگاه اجتماعی و غنی سازی و کیفیت بخشی اوقات فراغت در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.   وی در مورد برنامه این رقابت‌ها هم اظهار داشت: مراسم افتتاحیه و اختتامیه ویژه ای را برای این المپیاد برنامه ریزی کرده ایم که در نوع خود کم نظیر خواهد بود و در صورتی که برگزاری این المپیاد رضایت‌بخش باشد، تلاش خواهیم کرد تا به صورت سالیانه برگزار کنیم.   یادآور می شود: محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان اجرا کرده است.   طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰سال بیش از ۱۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس آباد و همکاری شهرداری ناحیه یک در محله عباس آباد اجرا خواهد شد.   انتهای پیام/

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5398

https://tavoosebehesht.ir/node/5398

افزودن دیدگاه جدید