برگزاری مسابقه کتابخوانی«زندگی به سبک روح اله» در شهرستان آران و بیدگل

امام خمینی(ره)، نهاد مقدس خانواده را از بنیادی‌ترین، مهم‌ترین، طبیعی‌ترین و ‏‎ ‎‏تأثیرگذارترین نهادهای اجتماعی و مهم‌ترین جایگاه‌های زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها می‌داند .

امام خمینی(ره)، نهاد مقدس خانواده را از بنیادی‌ترین، مهم‌ترین، طبیعی‌ترین و ‏‎ ‎‏تأثیرگذارترین نهادهای اجتماعی و مهم‌ترین جایگاه‌های زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها می‌داند .

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل سعید ضابطی گفت:  همزمان با سی امین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) مسابقه کتاب خوانی «زندگی به سبک روح اله» در این شهرستان برگزار می شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: محوریت این مسابقه، سبک زندگی و برش هایی از سیره حضرت امام خمینی(ره) است که به صورت ۱۲ پرسش چهار گزینه ای از کتاب «زندگی به سبک روح الله(ره)» تالیف علی اکبر سبزیان برگزار می شود.  ضابطی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه و دریافت فایل کتاب و سؤالات آن به پایگاه اینترنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل (اینجا) مراجعه و پس از پاسخگویی به سوالات، پاسخنامه های خود را تا ۲۴ خردادماه ۹۸ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل نمایند.  دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، نهاد مقدس خانواده را از بنیادی‌ترین، مهم‌ترین، طبیعی‌ترین و ‏‎ ‎تأثیرگذارترین نهادهای اجتماعی می‌داند، افزود: نکتۀ بسیار مهم و کاربردی که در زندگی خانوادگی امام خمینی(رحمة الله) وجود داشت، این ‏‎ ‎‏بود که ایشان در هیچ شرایطی از خانه و خانواده غافل نبودند.  سعید ضابطی افزود: این نقطۀ برجسته در کارنامۀ کسی است که مشغله‌های زیاد و مهمی داشت. ایشان با وجود مشغله‌های ‏‎ ‎‏فراوان، وقتی را برای خانواده گذاشته، برای آن‌ها نامه می‌نویسد و مرتب آنان را در ‏‎ ‎‏جریان کارهای خود قرار می‌دهد و از احوال آن‌ها نیز با خبر می‌شود.  وی بیان داشت: آسیب‌شناسی بنیادی خانواده به شناخت درست و نزدیک به‌واقع این نهاد بستگی ‏‎دارد و تا این شناخت، محور مباحث نباشد، این کاروان راه به جایی نخواهد برد. برای ‏‎ ‎‏این‌که بتوانیم نهاد خانواده را درست بشناسیم، فقط یک راه وجود دارد، و آن رسیدن به ‏‎ ‎‏تعریف دقیق و برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی است که دین اسلام برای این نهاد مقدس ارائه کرده است. انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5371

https://tavoosebehesht.ir/node/5371

افزودن دیدگاه جدید