استعدادیابی هنرمندان کوچک برای اولین بار در شهرستان آران و بیدگل

دوره استعدادیابی کودکان در قالب گروه های هنری و نمایشی توسط مهدکودک رنگین کمان و با همکاری شورایاری محله عباس آباد برگزار می گردد.

دوره استعدادیابی کودکان در قالب گروه های هنری و نمایشی توسط مهدکودک رنگین کمان و با همکاری شورایاری محله عباس آباد برگزار می گردد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ دوره استعدادیابی کودکان 6 تا 12 ساله توسط مهدکودک رنگین کمان و با همکاری شورایاری محله عباس آباد برگزار می گردد. سمیه سادات جدی مدیر مهدکودک و پیش دبستانی رنگین کمان در گفتگویی گفت: کودکان با استعداد امروز برای بیان عواطف و احساسات مثبت خود نیاز به ارتباط با جمع در قالب بیان خواسته های خود دارند و گاها هم  این عزیزان دارای هوش کلامی قوی هستند ولی متاسفانه شرایطی برای نشان دادن این هنرِ هنرمندان کوچک وجود ندارد همچنین کودکان شاد و با استعداد امروز باید برای پیشرفت مسلط به سلاحی برای برقرای روابط اجتماعی نسبتا بالایی باشند. وی در ادامه گفت: دوره های فن بیان در قالب گروه های هنری و نمایشی کوچک می تواند راهی برای پرورش اعتماد بنفس و تقویت مهارت های گروهی کودکانمان باشد  بدون شک کودکانی که با تاثیر پذیری از فن بیان هنر نمایش می تواند ابراز وجود نماید انگیزه های مدرسه ای و اجتماعی آنان نیز تقویت خواهد شد   جدی در رابطه با اهداف برگزاری این دوره گفت: دوره فن بیان با رویکرد هنر نمایش در کودکان با اهداف: تقویت مهارت کلامی و گفتاری افزایش اعتماد بنفس تقویت مهارت ارتباطی افزایش انگیزه و علاقمندی به گروه کشف کودکان مستعد در هنر نمایش قابل ذکر است جلسه استعدادیابی بصورت رایگان برگزار می گردد. چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید با شماره زیر تماس حاصل نمایید 09130542185 یا به گروه تلگرامی ذیل مراجعه فرمایید. https://t.me/joinchat/C1Zv1ETW7TklxM5RfNvUkA     انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5369

https://tavoosebehesht.ir/node/5369

افزودن دیدگاه جدید