دوره جدید حلقه های مطالعاتی آثار شهید مطهری

همت معاونت آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) آران وبیدگل دوره جدید حلقه های مطالعاتی آثار شهید مطهری  در تابستان 98 برگزار می شود.

همت معاونت آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) آران وبیدگل دوره جدید حلقه های مطالعاتی آثار شهید مطهری  در تابستان 98 برگزار می شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ محمد حسین خواجه منصوری معاون آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) آران و بیدگل در گفتگو با طاووس بهشت گفت: از سال 1381 تا کنون برگزاری حلقه های مطالعاتی آثار شهید مطهری همواره یکی از برنامه های ثابت و پر مخاطب معاونت آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام  زمان (عج) آران وبیدگل بوده است.  این برنامه علاوه بر تقویت توانمندی های فکری در حوزه اندیشه اسلامی برکات زیادی را در دوران تحصیل و سبک زندگی شرکت کنندگان  به دنبال داشته است .   خواجه منصوری گفت :در این حلقه های مطالعاتی تلاش شده است  با توجه به نوجوان بودن شرکت کنندگان سیر مطالعاتی  کتب آسان شهید مطهری مورد توجه قرار گیرد . یکی از مزای این حلقه ها برگزاری آن در قالب جلسات مباحثه و گفتگو است که به صورت هفتگی برگزار می شود .  افزود :  دوره جدید برگزاری  این حلقه ها ویژه نوجوان پسر مقاطع سنی ششم تا دوازدهم و در فصل تابستان برنامه ریزی شده  است . معاونت آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام  زمان (عج)  از تفاوت های برگزاری این دوره با دوره  های پیشین می توان به  برنامه ریزی برگزاری اردوی های میان دوره و پایان دوره ، آموزش های جنبی و تخصصی تند خوانی ، نویسندگی ،  خلاصه نویسی، فن بیان و اعطای مدرک در پایان دوره اشاره کرد .  وی افزود :علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند تا   20 تیرماه98 با شماره 09907942582 تماس حاصل نموده و در دوره ثبت نام نمایند . این دوره در روزهای پنجشنبه هر هفته در مسجد امام زمان (عج) عباس آباد برگزار خواهد شد . برای اطلاع بیشتر می توانید به آدرس اینستاگرام ketabkhane.1360 مراجعه نمایید . قابل ذکر است که دوره های مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری به همت مسجد و کانون امام زمان (عج) و پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار می گردد.   انتهای پیام/12-14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5358

https://tavoosebehesht.ir/node/5358

افزودن دیدگاه جدید