برگزاری طرح "من هر هفته یک کتاب می خوانم" در آران و بیدگل

طرح "من هر هفته یک کتاب می خوانم"  ویژه نوجوانان پسر در تابستان 98 در بین اعضای مجمع القرآن نوجوانان مکتب المهدی (عج) برگزار میشود.

طرح "من هر هفته یک کتاب می خوانم"  ویژه نوجوانان پسر در تابستان 98 در بین اعضای مجمع القرآن نوجوانان مکتب المهدی (عج) برگزار میشود.

متن خبر

به گزارش طاووس بهشت به همت معاونت آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و با همکاری مجمع القرآن مکتب المهدی (عج) آران وبیدگل به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان طرح من هر هفته یک کتاب می خوانم  برگزار می شود . محمد حسین خواجه منصوری معاون آموزشی و پژوهشی کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج)گفت: در این طرح تعداد هشتاد عنوان کتاب  جذاب ، مفید و آموزنده حوزه کودک و نوجوانان انتخاب شده است .  این کتاب ها هر هفته در جلسه هفتگی  مجمع القرآن مکتب المهدی (عج) بین اعضا به امانت سپرده خواهد شد . هر نوجوان موظف است کتاب را در طول هفته مطالعه کرده و برداشت های خود از کتاب  را در قالب فرمی که هنگام  تحویل کتاب دریافت می کند یادداشت نماید . این فرم ها در پایان هر هفته ارزیابی خواهند شد . خواجه منصوری افزود:اعضا پس از مطالعه ، کتاب  را با عضو دیگر مبادله خواهند کرد. همچنین در طول برگزاری طرح دو جلسه کتاب نمایش برگزار خواهد شد . در این برنامه نوجوانان محتوای یکی از کتاب های مطالعه شده را  به انتخاب خود در قالب استند آپ اجرا خواهند کرد . به فعالین شرکت کننده در این طرح هدایای نفیسی اهدا خواهد شد . خواجه منصوری اظهار امیدواری کرد با اجرای  این طرح گامی مثبت در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی و آشنایی نسل نوجوان با کتاب های مفید برداشته شود. برای اطلاع بیشتر از فعالیت های طرح میتوانید به صفحه اینستاگرام ketabkhane.1360 مراجعه نمایید. انتهای پیام/12.14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5351

https://tavoosebehesht.ir/node/5351

افزودن دیدگاه جدید