دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین با خبرنگاران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علی«ع» آران و بیدگل گفت: برای رفع مشکلات کشور به چشم های بیدار و ذهن های جستجوگری نیاز داریم که خبرنگار از این قشر هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علی«ع» آران و بیدگل گفت: برای رفع مشکلات کشور به چشم های بیدار و ذهن های جستجوگری نیاز داریم که خبرنگار از این قشر هستند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، ستوان یکم پاسدار محمدرضا عبداله آبادی در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: اگر مردم و مسئولین به صورت جهادی دنبال پیشبرد اهداف انقلاب باشند، مسیر برای ظهور و بروز انقلاب آخر الزمان آماده خواهد شد، خبرنگار یکی از کسانی است که می تواند مسیر رسیدن به اهداف انقلاب را کوتاه تر کند. وی افزود: خبرنگار با حق گویی و حق جویی و روحیه جهادی راه پیشرفت را هموار می کند و باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی واسطه بین مردم و مسئولین باشد و در شهر ما حوزه فرهنگی به دلیل مذهبی و سنتی بودن اکثریت افراد شهرستان جای کار بیشتری دارد، تا با حفظ یادمان های گذشتگان به غنی تر شدن فرهنگ اسلامی و ایرانی کمک کنیم. وی به فعالیت های بسیج در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: برگزاری و برپایی کانون های بسیج در قالب جوانه های صالحین که 12 پایگاه را شامل می شود و در قالب 5 قطب فعال به کار فرهنگی، ورزشی،  اجتماعی و معرفتی می پردازد، در ضمن فعالیت ورزشی و حتی نظامی به صورت جدی مشغول فعالیت است. وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا به صورت دوره ای و مستمر، دیدار با جانبازان به خصوص جانبازان بالای 70 درصد از جمله فعالیت های بسیج می باشد و در ضمن آن در فعالیت های اجتماعی سطح شهرستان از قبیل شادمانه های فرهنگی و مذهبی حضور فعال داریم . فرمانده حوزه امیر المومنین علی «ع» ادامه داد: هدف ما سلامت و نشاط اجتماع در ضمن حفظ شعائر انقلابی و اسلامی است و در این مسیر به کمک خبرنگاران و فعالان اجتماعی و فرهنگی نیاز داریم ، همگی باید به سلامت روانی و معنوی اجتماع کمک کنیم تا در کنار هم شهری خوب و سالم برای نسل های آینده به ارث گذاریم. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:58
کد خبر: 5331

https://tavoosebehesht.ir/node/5331

افزودن دیدگاه جدید