« حاج قاسم»؛ نماد غلبه دستگاه محاسباتی حق بر باطل

<p>« حاج قاسم»؛ نماد غلبه دستگاه محاسباتی حق بر باطل 1) «رحمت واسعه»؛ پیامبر خداوند «رحمه للعالمین» است چرا که وجود او برای همه جهانیان مایه خیر و برکت بود. بندگانی که در این مسیر به پیامبر خدا نزدیک شوند، صفات او را در خود محقق می‌کنند. نابودی داعش با فرماندهی « حاج قاسم»، رحمت واسعه‌ای برای بشریت (و نه فقط ایران و جهان اسلام) بود آنچنان که نعمت «امنیت و آزادی» را توامان برای همگان به ارمغان گذاشت. اما دستگاه باطل و ظلم، منتهای آرزویش، رفاه و آسایش اعوان و یاران خود است که نمونه آن بستن آب بر روی سپاه امام در کربلا و تحریم‌های ظالمانه علیه آزادیخواهان در این زمانه است.
متن خبر

« حاج قاسم»؛ نماد غلبه دستگاه محاسباتی حق بر باطل 1) «رحمت واسعه»؛ پیامبر خداوند «رحمه للعالمین» است چرا که وجود او برای همه جهانیان مایه خیر و برکت بود. بندگانی که در این مسیر به پیامبر خدا نزدیک شوند، صفات او را در خود محقق می‌کنند. نابودی داعش با فرماندهی « حاج قاسم»، رحمت واسعه‌ای برای بشریت (و نه فقط ایران و جهان اسلام) بود آنچنان که نعمت «امنیت و آزادی» را توامان برای همگان به ارمغان گذاشت. اما دستگاه باطل و ظلم، منتهای آرزویش، رفاه و آسایش اعوان و یاران خود است که نمونه آن بستن آب بر روی سپاه امام در کربلا و تحریم‌های ظالمانه علیه آزادیخواهان در این زمانه است. 2) «محبوبیت و نفرت»؛ برخلاف گمان دستگاه مادی که تلاش می‌کند انسانی خنثی تربیت کند تا همه انسان‌ها او را دوست داشته باشند، اما در دستگاه الهی، باید به گونه‌ای زیست که هم محبوب مظلومان و مستضعفان باشید و هم منفور ظالمان و مستکبران. 3) «ولی خدا و اولیاء طاغوت»؛ اطاعت از ولی خدا و تبری از اولیا طاغوت رمز موفقیت است. این دو با هم جمع‌شدنی نیست و صلح بین این دو امکان‌پذیر نیست. اساسا دوگانه «جنگ و صلح» دوگانه باطلی است چرا که ولی خدا هیچ‌گاه به دنبال جنگ نیست و نقطه مقابل جنگ هم صلح نیست. «حاج قاسم» فردی بود که عاشق صلح بود و در مقابله با هر جنگ‌طلبی، مردانه ایستاد تا صلح ایجاد شود. او به فرمان ولی خود، فرمانده جنگ با کفتار صفتان داعشی شد و بر وعده خود مبنی بر انهدام پرچم داعش از کره خاکی، صادق و وفادار ماند. او در این مسیر ذره‌ای سستی و انحراف و ترس نداشت چرا که باور داشت «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» 4) «شهرت و پایداری»؛ دستگاه باطل، شهرت‌پرور است و انسان را به سمت مستی شهرت‌های آنی و لحظه‌ای می‌برد اما دستگاه حق به دنبال استمرار و پایداری شهرت است. «حاج قاسم» در حالی که محبوبترین فرد بود اما به این باور داشت که منشا اصلی پایداری و شهرت در دستان خداوند است و هر کس رابطه خود با خدا را صاف کند، خداوند قلوب انسان‌ها را پر از یاد و محبت او می‌کند. سنت خداوند این است: «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا» 5) «شهادت؛ آغاز یا پایان»؛ در دستگاه محاسباتی الهی، شهادت پایان راه نیست بلکه آغاز یک راه جدید است. باطل گمان می‌کند که با حذف جسم، تاثیر یک سردار از بین می‌رود اما خداوند با خریدن متاع «حاج قاسم»، تاثیرگذاری او را چندین برابر می‌کند. مطمئنا وقتی دستگاه کفر و باطل اقدام به حذف فیزیکی نفر اول حق در منطقه می‌کند، بهایی کمتر از انهدام و ریشه‌کن کردن ظالمان از منطقه نخواهد داشت و این وعده الهی تخلف‌ناپذیر است که «زهق الباطل»  دکتر مهدی مولایی

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:54
کد خبر: 5191

https://tavoosebehesht.ir/node/5191

افزودن دیدگاه جدید