کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) به عنوان یکی از کانون های نمونه استان اصفهان برگزیده شد.

همایش ربع قرن تلاش گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ۱۴ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.

همایش ربع قرن تلاش گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ۱۴ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.

متن خبر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در همایش گرامیداشت بیست و پنجمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه ۲۵ سال از تلاش صادقانه و خالصانه اصحاب فرهنگ و هنر برای اعتلای دین می گذرد، گفت: البته از قبل از انقلاب و در دوران انقلاب اسلامی نیز جهادگران عرصه فرهنگ تلاش خود را انجام داده و می دهند. مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بدون هیچ چشم داشتی در این حوزه فعالیت دارند تا نوجوانان و جوانان در آرامش و آسایش فکری توام با آموزش و تربیت قرار گیرند. وی مسجد را خانه خدا بر روی زمین دانست و خاطرنشان کرد: استان اصفهان تنها استانی است که هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی هنری مساجد به ریاست استاندار در آن تشکیل شده و در این هیئت که با حضور سایر نهادهای فرهنگی مرتبط برگزار می شود هماهنگی و تقسیم کار در حوزه فعالیت در مساجد انجام می شود. حجت الاسلام معتمدی با تقدیر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: استان اصفهان نزدیک به ۱۹۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد،۱۳۰۰ کتابخانه و بیش از ۳ هزار مسجد دارای طرح کرامت نور دارد و فعالیت فرهنگی هنری در این کانون ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. خاطرنشان می شود، کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران وبیدگل  به عنوان یکی از کانون های نمونه استان اصفهان برگزیده شد.  

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:03
کد خبر: 5568

https://tavoosebehesht.ir/node/5568

افزودن دیدگاه جدید