آغاز ثبت نام نخستین مدرسه حفظ قرآن در آران و بیدگل

نخستین مدرسه حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه در شهرستان آران و بیدگل ویژه دانش‌آموزان برای ترم تابستان ثبت نام می‌کند.

نخستین مدرسه حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه در شهرستان آران و بیدگل ویژه دانش‌آموزان برای ترم تابستان ثبت نام می‌کند.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت، نخستین مدرسه حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه همراه با مفاهیم، از دانش‌آموزان پسر و دختر مقطع دبیرستان(متوسطه اول و دوم و بالاتر) برای گذراندن دوره‌های آموزشی طرح‌های یک، دو و سه ساله قرآن ثبت نام به عمل می‌آورد. مزایای تحصیل در این مدرسه شامل تحصیل همزمان دروس رسمی آموزش و پرورش و حفظ کل قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، استفاده از اساتید مجرب و متعهد، بهره‌مندی از هدایای پایان دوره و گواهینامه معتبر کشوری، بهره‌مندی از مشاوران کارکشته تحصیلی، قرآنی و تربیتی است. علاقه‌مندان پس از ثبت نام باید در دوره آزمایشی طرح از تاریخ ۲۰ تیر تا ۲۰ مردادماه شرکت کرده و همچنین مصاحبه و تعیین سطح ارزیابی و داشتن معدل بالای ۱۸ در دروس رسمی از جمله شرایط است. این دوره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مجوز معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود که دانش‌آموزان مستعد می‌توانند تا تاریخ ۱۸ تیرماه با مراجعه به مکان موسسه مهد قرآن کریم و ولایت به نشانی خیابان سیدالشهداء مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۵۴۷۳۵۰۰۵ اقدام به ثبت‌ نام کنند. انتهای پیام/فاطمه بی خوابی

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:01
کد خبر: 5467

https://tavoosebehesht.ir/node/5467

افزودن دیدگاه جدید