برگزاری آزمون قرآن و عترت در شهرستان آران و بیدگل ،همزمان با هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان، از برگزاری آزمون قرآن و عترت در قالب 18 رشته ، همزمان با هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نهم اسفندماه سال جاری در آران و بیدگل خبرداد.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان، از برگزاری آزمون قرآن و عترت در قالب 18 رشته ، همزمان با هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نهم اسفندماه سال جاری در آران و بیدگل خبرداد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان، از برگزاری آزمون قرآن و عترت در قالب 18 رشته ، همزمان با هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نهم اسفندماه سال جاری در آران و بیدگل خبرداد. میثم نمکی گفت: این آزمون در سه گروه امتحانی در قالب ١٨ رشته  در سه گروه امتحانی شامل گروه "حفظ قرآن کریم" با هشت رشته/ گروه "مفاهیم و معارف اهل بیت (علیه السلام)" با ٧ رشته / و گروه "آموزش های الکترونیکی" با سه رشته در این شهرستان برگزار خواهد شد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شاخص مشارکت شهرستان در مسابقات قرآنی را نسبت به میانگین کشوری و استانی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت : حضور قرآن پژوهان و علاقمندان به قرآن در مسابقات معتبر کشوری نشان از رشد کمی و کیفی فعالیت های قرآنی در این شهرستان دارد و امید است با اجرای سیاست های قرآنی توسط نهادهای مسؤول در این منطقه شاهد رشد روز افزون این شاخص ها باشیم نمکی هدف از این مشارکت و همکاری را  ایجاد یک انسجام در بین نهاد ها و مراکز قرآنی کشور و مشارکت هرچه بیشترعلاقه مندان به عرصه سنجش آموزه های قرآنی دانست و اضافه کرد : برگزاری این آزمون ، به منظور همگانی کردن آموزش قرآن کریم و فرصت سازی کشف و شناسایی استعدادها در راستای منویات مقام معظم رهبری است . نمکی با بیان اینکه آزمون آزمون "رشته های الکترونیکی" اول و دوم اسفندماه  و آزمون  "حفظ و مفاهیم قرآن کریم" ، نهم اسفندماه سال جاری در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود، اظهارداشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند تا سی ام دی ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشانی www.quranedu.ir   نام نویسی کنند. نمکی خاطرنشان کرد : آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن  و معارف سازمان صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی عضو ستاد اجرایی آزمون برگزار می‌شود. شایان ذکر است:  شرکت در تمامی رشته های آزمون برای کلیه داوطلبان مرد و زن بدون هیچ گونه محدودیت سنی آزاد است.   انتهای پیام/14  

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 19:00
کد خبر: 5413

https://tavoosebehesht.ir/node/5413

افزودن دیدگاه جدید