فلسطین از نهر تا بحر

آیته الله سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:اتحاد مسلمین جهان برای آرمان فلسطین و نفی علیه نظام سلطه و بیان استراتژی مقاومت در برابر سازش است.

آیته الله سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:اتحاد مسلمین جهان برای آرمان فلسطین و نفی علیه نظام سلطه و بیان استراتژی مقاومت در برابر سازش است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ آیت الله سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع روزه داران حضور در راهپیمایی روز قدس امسال را بسیار پر اهمیت برشمرد و گفت: نقشه جدید استکبار براندازی کامل فلسطین و تضییع حقوق مردم است. به فرموده امام راحل روز قدس، روز اسلام است. این روز، روز برابری و تقابل دو جبهه حق و باطل است، جبهه مقاومت و جبهه استکبار.  جبهه استکبار جهانی با حضور آمریکا و اسرائیل و همچنین ارتجا عرب در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی. وی همچنین با اشاره به طرح معامله قرن گفت: از جمله مفاد این طرح شوم ایجاد فلسطین جدید، عدم تقسیم قدس و باقی ماندن قدس در چنگال صهیونیست، مالیات دادن فلسطینیان به شهرداری صهیونیست؛ عدم حق بازگشت به آوارگان فلسطینی، خلع سلاح کامل گروه های مقاومت به منظور تامین امنیت رژیم غاصب اسرائیل. آیت الله موسوی افزود: حضور مسلمانا در راهپیمایی روز قدس موجب به شکست رساندن این طرح و مشت محکمی به دهان آمریکا، اسرائیل و مرتجعین عرب است. به یقین فلسطین همان فلسطین از نهر تا بحر است. وی همچنین آرمان قدس را آرمانی جهانی دانست و گفت: اتحاد مسلمین جهان برای آرمان فلسطین و نفی علیه نظام سلطه  بیان استراتژی مقاومت در برابر سازش است. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید انتهای پیام/12-14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5373

https://tavoosebehesht.ir/node/5373

افزودن دیدگاه جدید