افتتاح هفتمین آموزشگاه آزاد هنری "حوض نقاشی" در شهرستان آران و بیدگل

"زبان هنر" به عنوان ابزار و یکی از راههای فرهنگ و گفتگوی بین فرهنگی و گفتگوی بین منطقه ای است و از طریق "هنر" می توان نقش آفرینی کرد و به معرفی شهرستان پرداخت.

"زبان هنر" به عنوان ابزار و یکی از راههای فرهنگ و گفتگوی بین فرهنگی و گفتگوی بین منطقه ای است و از طریق "هنر" می توان نقش آفرینی کرد و به معرفی شهرستان پرداخت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل در آئین افتتاحیه هفتمین آموزشگاه آزاد هنری  این شهرستان با عنوان "حوض نقاشی" به مدیریت عباس خنجر ضمن ابراز خرسندی از این رویداد هنری گفت: در آموزشگاههای آزاد هنری یک پیام مخابره می شود و آن " اقتصاد هنر" است ، هنر قابل معاوضه با چیزی نیست ، ولی تأثیر عمیقی بر کسب و کار و اشتغال دارد. فرماندار آران و بیدگل ضمن اشاره به این مطلب که هنر تأثیر عمیقی بر روی مخاطب دارد افزود: "زبان هنر" گیراترین، جذابترین و اثرگذارترین زبانهاست . "زبان هنر" به عنوان ابزار و یکی از راههای فرهنگ و گفتگوی بین فرهنگی و گفتگوی بین منطقه ای است و از طریق "هنر" می توان نقش آفرینی کرد و به معرفی شهرستان پرداخت. ایشان ابراز امیدواری کردند که این آموزشگاه مکانی باشد برای شناسایی استعدادها و  برای تقویت جایگاه هنر و هنرمند در شهرستان . رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در آئین افتتاحیه هفتمین آموزشگاه آزاد هنری در این شهرستان با بیان اینکه آموزشگاه "حوض نقاشی" به مدیریت عباس خنجر، جوان فرهیخته و فعال در عرصه نقاشی و فیگور و حائز رتبه اول بخش طراحی در هفتمین جشنواره سراسری " هنرجوان" گفت: حضور مسئولین شهرستان در افتتاحیه آموزشگاهها و نمایشگاهها و بازدید از آثار هنرمندان باعث دلگرمی اساتید هنری و هنرمندان می شود. سعید ضابطی با اشاره به این مطلب که یکی از زیرساختهای فرهنگ و هنر شهرستان همین آموزشگاهها هستند ادامه داد شناسایی توانایی ها و نیازمندی های هنرمندان جهت بکارگیری مناسب دانش، تجربه و فعالیت آنان در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم شهرستان و برطرف کردن نیازهای فرهنگی هنری و افزایش شادی و نشاط اجتماعی است. ضابطی خاطرنشان کرد آموزش هنر صرف آموزش درمقاطع تحصیلی نیست. مراکز فرهنگی هنری و آموزشگاههای تجسمی بصورت تخصصی و حرفه ای می توانند آموزش داده شود که این از نیازهای ضروری است که باتوجه به قشرجوان کشور ضرورت دارد تا از این مراکز و هنرمندان حمایت کرد. جهت دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5366

https://tavoosebehesht.ir/node/5366

افزودن دیدگاه جدید