بازگشایی سامانه ثبت گروه های نمایشی از اول مرداد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی مجدد سامانه ثبت گروه‌های نمایشی از اول مرداد ٩٨ به مدت دو ماه خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی مجدد سامانه ثبت گروه‌های نمایشی از اول مرداد ٩٨ به مدت دو ماه خبر داد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار طاووس بهشت؛ سعید ضابطی در خصوص نحوه ثبت گروه های نمایشی گفت: اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سامانه ثبت گروه‌های نمایشی را از اول مرداد تا ٣٠ شهریور ٩٨ مجددا بازگشایی خواهد کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: جهت ثبت درخواست گروه‌های نمایشی لازم است تا تاریخ ٢٤ تیرماه گزارش اجرای عمومی تمامی گروه‌های نمایشی ثبت شده به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود. ضابطی افزود: اطلاعات و سوابق گروه های نمایشی باید توسط سرپرست گروه در سایت ثبت و مدارک فیزیکی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال شود تا مراحل بعدی انجام گیرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه ثبت گزارش عملکرد در قالب تکمیل، تائید و ارسال فرم شماره ١٠ سامانه ثبت گروه‌های نمایشی برای هر گروه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انجام می پذیرد، تصریح کرد: آن دسته از هنرمندانی که تاکنون موفق نشدند گروه نمایشی خود را به ثبت برسانند می‌توانند برای دریافت فرم شماره ١٠ به سامانه ثبت گروه‌های نمایشی کشور به نشانی www.esteghrar.ir مراجعه کنند. ضابطی افزود: گروه های نمایشی شهرستان آران و بیدگل می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی اداره با شماره تلفن های ۰۳۱۵۴۷۵۵۰۷۰ و ۰۳۱۵۴۷۵۵۰۷۱ داخلی٥تماس حاصل فرمایید. انتهای پیام/14

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 18:59
کد خبر: 5352

https://tavoosebehesht.ir/node/5352

افزودن دیدگاه جدید