ویدئو شیعه راه اندازی شد

سایت ویدئو شیعه نزدیک به یک ماه است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و هدف راه اندازی از آن محلی برای انتشار فضائل و مناقب امیرالمومنین(ع) عنوان شده است.

سایت ویدئو شیعه نزدیک به یک ماه است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و هدف راه اندازی از آن محلی برای انتشار فضائل و مناقب امیرالمومنین(ع) عنوان شده است.

متن خبر

  به گزارش طاووس بهشت: مصطفی جوادی نسب مدیر سایت "ویدئو شیعه" در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نیوز خبرداد: سایت ویدئو شیعه نزدیک به یک ماه است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است . جوادی نسب در بیان اهداف راه اندازی این سایت افزود: هدف ما این است که محلی برای انتشار فضائل و مناقب امیرالمومنین آماده کنیم .امروزه یکی از ابزارهای تبلیغ کلیپ و ویدیو هست و ما تلاش داریم از این فرصت در جهت تبلیغ مکتب امیرالمومنین استفاده کنیم. یعنی فضایی را محیا کنیم که به طور اختصاصی و در فضای کاملا محترمانه و به دور از تعصبات به جوابگویی شبهات مطرح شده توسط برادران اهل سنت بپردازیم. اما نه به صورت یک طرفه بلکه مخاطبان نیز می توانند با عضویت در این سایت و آپلود فیلم های مورد نظر در این راه ما را یاری نمایند. وی در مورد میزان بازدید و استقبال از این سایت افزود : بازدید قابل توجهی داریم اما عضویت خوب نبوده است و امیدواریم بتوانیم به اندازه سر سوزنی در جهت معرفی مکتب اهل بیت تلاش کنیم و مطمئن هستیم برکت این کار را هم خود اهل بیت می دهند.به قول شاعر: آب دریا را اگر نتوان کشید/ هم به قدر تشنگی باید چشید وی در پایان خاطر نشان کرد:سایتهای خبر رسانی به شدت در حمایت از سایتهایی که در دفاع از مکتب اهل بیت فعالیت می کنند ضعیف هستند .همین صدا و سیما ! سایت کلپچ را معرفی می کند ولی هیچ وقت از کارهای فاخر شیعه حمایت نکرده است.چرا باید فعال شیعه در فضای مجازی علاوه بر دغدغه محتوای ارزشی و ولایی ، دغدغه نشر مطلب را هم داشته باشد.در ماجرای راه اندازی کمپین وبلاگ نویسی حضرت زهرا ، ما از 20 سایت خبری درخواست کردیم که خبر افتتاح را کار کنند . ولی حتی جواب ایمیل و فکس ما را هم ندادند.در حالی که اگر این سایت در مسائل سیاسی و... می بود به راحتی تبلیغ و حمایت می شد .برخی ها انگار فراموش کرده اند امروز هر چه دارند از حضرات معصومین (ع) است.  علاقه مندان می توانند از اینجا در ویدئو شیعه ثبت نام کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:22
کد خبر: 8363

https://tavoosebehesht.ir/node/8363

افزودن دیدگاه جدید