سوگواره خاطره‌نویسی از پیاده‌روی اربعین

به منظور ثبت حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی در سال 1394، سوگواره ادبی خاطره‌نویسی این بزرگترین گردهمایی بشری در جهان، برگزار می‌شود.

به منظور ثبت حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی در سال 1394، سوگواره ادبی خاطره‌نویسی این بزرگترین گردهمایی بشری در جهان، برگزار می‌شود.

متن خبر

طاووس بهشت: سوگواره خاطره نویسی از پیاده روی اربعین 1394 با مشارکت پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری، شرکت تعاونی ناشران قم، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (یادمان شهدای  هفتم تیر، سرچشمه)، چاپ شریعت و انتشارات مجنون با همکاری جمعی از تشکلهای فرهنگی برگزار می‌شود. به منظور ثبت حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی در سال 1394، سوگواره ادبی خاطره‌نویسی این بزرگترین گردهمایی بشری در جهان، برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند خاطرات خود را از پیاده روی اربعین حسینی برای دبیرخانه این سوگواره ادبی ارسال کنند. شایان ذکر است تمامی خاطرات پس از تأئید شورای بررسی در مجموعه‌هایی ارزشمند در قالب کتاب منتشر خواهد شد، جمعی از نهادها و انجمن‌های فرهنگی از جمله انتشارات میراث اهل قلم(کتاب دانشجویی)، انتشارات دارخوین (ناشر برگزیده کشور در سال 1394)، پاتوق کتاب فردا(bookroom.ir)، مسجد جامع آل یاسین تهران بزرگ، انتشارات خورشیدباران(ناشر برگزیده دفاع مقدس)، موسسه قرآن و عترت پیامبر  اعظم(ص)قشم، انتشارات هزاره ققنوس، و… در این فراخوان با برگزار کنندگان همکاری خواهند کرد، مقدار و تعداد خاطرات محدودیتی ندارد. خاطراتی در حد یک جمله و یا یک کتاب، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند، این جشنواره به صورت عمومی و برای همه رده‌های سنی برگزار می‌شود اما خاطرات هر گروه سنی در کتاب مربوط به آن گروه سنی درج خواهد شد، به خاطرات برتر جوایزی تقدیم، و به شرکت کنندگان، لوح یادبود حضور در این سوگواره ادبی اهدا خواهد شد، علاقمندان به مشارکت در هرچه پربارتر شدن این خیمه حسینی می‌توانند با شماره 09122519297 تماس برقرار کنند. شایان ذکر است که مشارکت در این هیئت عمومی اباعیدالله الحسین علیه السلام هیچ تعهدی بالاخص تعهد مالی برای مشارکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و تمامی هزینه‌های برگزاری توسط  علاقه‌مندان افتخاری تأمین خواهد شد. رهپویان اربعین حسینی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی انتشارات مجنون http://nashrmajnoon.ir/  مراجعه کنند. ضمناً صندوق الکترونیکی n.majnoon110@gmail.com پذیرای خاطرات شرکت کنندگان در این سوگواره ادبی است. شرکت کنندگان در این سوگواره همراه با خاطره ارسالی، نام، نام خانوادگی، نشانی، سن و شماره تلفنی که بتوان به سهولت با آن تماس گرفت را مرقوم کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:15
کد خبر: 7739

https://tavoosebehesht.ir/node/7739

افزودن دیدگاه جدید