کتابی که اشک را سرازیر می‌کند و آه را سوزان

این روزها حرف پیاده روی اربعین روی زبان خیلی‌هاست و پی بردن به چند و چون رسیدن به این مسیر، سوالی که خیلی‌ها دنبال جوابش هستند. اما خاطرات آن سفره سه چهار روزه چیزی است که در کنار این صحبت‌ها می‌توان پیدا کرد.

این روزها حرف پیاده روی اربعین روی زبان خیلی‌هاست و پی بردن به چند و چون رسیدن به این مسیر، سوالی که خیلی‌ها دنبال جوابش هستند. اما خاطرات آن سفره سه چهار روزه چیزی است که در کنار این صحبت‌ها می‌توان پیدا کرد.

متن خبر

این روزها حرف پیاده روی اربعین روی زبان خیلی‌هاست و پی بردن به چند و چون رسیدن به این مسیر، سوالی که خیلی‌ها دنبال جوابش هستند. اما خاطرات آن سفره سه چهار روزه چیزی است که در کنار این صحبت‌ها می‌توان پیدا کرد.         این روزها حرف پیاده روی اربعین روی زبان خیلی‌هاست و پی بردن به چند و چون رسیدن به این مسیر، سوالی که خیلی‌ها دنبال جوابش هستند. اما خاطرات آن سفره سه چهار روزه چیزی است که در کنار این صحبت‌ها می‌توان پیدا کرد. به گزارش رجانیوز، شنیدن خاطرات پیاده روی سه چهار روزه اربعین، چیزی است که هر کسی می‌شنود آتش شوقش زبانه می‌گیرد و آه حسرتش سوزاننده‌تر می‌شود. مخصوصاً اگر امسال هم طلبیده نشده باشد، لاقل تا حالا که دیگر چند روزی بیشتر تا اربعین نمانده. هر ساله پ در آستانه اربعین خاطرات پراکنده‌ای از پیاده روی اربعین در رسانه‌ها منتشر می‌شود. اما امسال می‌توان گلچینی از این خاطرات را در یک کتاب مصور مشاهده کرد. خواندن دهها خاطره‌ای که در این کتاب گردآوری شده و هر کدام در کنار تصویری مرتبط قرار گرفته است دل را می‌برد به جاده نجف- کربلا یا همان طریق یاحسین! اسم کتاب هم از همین جاده گرفته شده است: «طریق یا حسین»، جایی که اولین میله برق خودنمایی می‌کند و تا برسی به حرم اباعبدالله، باید هزار و چهار صد و خورده‌ای از آنها را پشت سر بگذاری. خواندن این کتاب می‌تواند برای کسانی که تجربه حضور در آن پیاده روی را دارند، یادآور خاطرات شیرینی باشد که حلاوتشان هیچ وقت از زیر زبان آدم بیرون نخواهد رفت. و کسانی هم که تا حالا توفیق حضور نداشته‌اند با خواندن این کتاب بیشتر حسرت خواهند خورد و البته عزمشان را برای توفیق یافتن بیشتر خواهند کرد. برای تهیه این کتاب 80 صفحه‌ای که بهای مناسبی هم دارد می‌توانید با شماره 09364752112 تماس بگیرید. در ادامه نمایی از چند صفحه آن را مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:28
کد خبر: 8546

https://tavoosebehesht.ir/node/8546

افزودن دیدگاه جدید