اقدام قابل تقدیر یک شبکه اجتماعی ایرانی

کاربران عضو شده در این شبکه اجتماعی می توانند برای شرکت در ختم قرآن، حزب هایی را که تمایل دارند انتخاب نموده و سپس به صورت آنلاین بخوانند.

کاربران عضو شده در این شبکه اجتماعی می توانند برای شرکت در ختم قرآن، حزب هایی را که تمایل دارند انتخاب نموده و سپس به صورت آنلاین بخوانند.

متن خبر

طاووس بهشت: با حلول ماه مبارک رمضان یکی از دغدغه های مومنین و امور سفارش شده در این ماه عزیز ختم قرآن  و یا قرائت قرآن در حد توان است. همچنین با همه گیر شدن فضای مجازی و نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره، زمان بسیاری از کاربران در اینترنت در این شبکه های اجتماعی می گذرد. در این میان شبکه اجتماعی نت ایران با فراهم آوردن ابزاری مدرن و اسلامی قدمی پر ارزش در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداشته است. در این اقدام ارزشمند، نت ایران برای کاربرانی که تمایل دارند در ختم گروهی قرآن کریم مشارکت نمایند امکاناتی را به شرح زیر ایجاد نموده است. کاربران عضو شده در این شبکه اجتماعی  می توانند برای شرکت در ختم قرآن، حزب هایی را که تمایل دارند انتخاب نموده و سپس به صورت آنلاین بخوانند. در این سرویس تمام اتوماتیک پس از تکمیل تمامی حزب ها، ختم قرآن پایان یافته و سیستم به صورت خودکار ختم بعدی را آغاز می کند. با شروع ماه مبارک رمضان و شروع دوره ی جدید ختم آنلاین قرآن کریم در این شبکه اجتماعی، تا کنون 10 بار ختم قرآن صورت گرفته است. لازم به ذکر است که در هر ختم قرآن به هر کاربر تنها اجازه انتخاب 8حزب معادل دو جزء از قرآن داده می شود. برای ورود به به صفحه ختم گروهی قران در شبکه اجتماعی نت ایران روی تصویر زیر  کلیک کنید. از دیگر امکانات این شبکه اجتماعی فراهم آوردن دسترسی به سایت جامع تنزیل قرآنی در داخل نت ایران است که کاربران برای شرکت در ختم قرآن می توانند از آن استفاده نمایند. برای ورود به صفحه قرآن آنلاین تنزیل روی تصویر کلیک نمایید از جمله امکانات آن، پخش قرائت قاری های مختلف بین المللی، جستجوی پیشرفته در قرآن، انواع ترجمه زبان های مختلف جهانی، انتخاب نوع متن و.. می باشد که از بخش قرائت قرآن قابل دسترسی می باشد.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:16
کد خبر: 7814

https://tavoosebehesht.ir/node/7814

افزودن دیدگاه جدید