اثری تازه از آیت‌الله جوادی آملی درباره حقوق خانواده

 کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» اثر استاد عالیقدر آیت‌الله جوادی آملی از سوی مرکز بین‌المللی نشر اسراء در ۴۴۰ صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد.

 کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» اثر استاد عالیقدر آیت‌الله جوادی آملی از سوی مرکز بین‌المللی نشر اسراء در ۴۴۰ صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد.

متن خبر

طاووس بهشت: کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» اثر استاد عالیقدر آیت‌الله جوادی آملی از سوی مرکز بین‌المللی نشر اسراء در ۴۴۰ صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد. این کتاب برگرفته از آثار آیت‌الله جوادی آملی است که علاوه بر مطالب ارزشمند ایشان، یک تحقیق جامع و کافی از سوی صاحبنظران حوزه و دانشگاه درباره حقوق خانواده در آن آورده شده است. کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» دربردارنده ۴ فصل نظیر «مبادی و مبانی خانواده»، «تشکیل خانواده»، «حقوق و تکالیف خانواده» و «فروپاشی خانواده» است. در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم:  در رابطه با فلسفه، ‌مبانی و احکام حقوقی خانواده بر پایه آموزه‌های قرآنی و مطابق با مبانی انسان‌شناسی اثری منسجم به عمل نیامده است. بر همین اساس تبیین، ‌تجزیه و تحلیل عقلانی موضوع مبناسازی و استدلال با قرآن، طرح ایرادها و پاسخ بدان با نگاه جامع دینی حضرت استاد جوادی آملی فرصت‌هایی در سطح سامان‌دهی مواد و مبانی حقوقی پیش روی فرهیختگان قرار می‌دهد و امکان رفع خلأ در منابع را نیز فراهم می‌آورد. بر اساس این گزارش، مرکز نشر بین‌المللی اسراء کتاب «خانواده متعادل و حقوق آن» را در ۴۴۰ صفحه و با قیمت ۱۱۰۰۰ هزار تومان در ۳ هزار نسخه منتشر شده است که علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانن با شماره تلفن ۷۷۶۵۳۵۶ تماس حاصل کنند.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:14
کد خبر: 7651

https://tavoosebehesht.ir/node/7651

افزودن دیدگاه جدید