راه‌های خودسازی تشکیلاتی را در ماهنامه حلقه وصل بیابید

راه‌های خودسازی تشکیلاتی به همراه بررسی آفت‌ها و مشکلات شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه، سفره‌های افطاری‌ ساده و گزارش سفر یک هیئت اردنی به تهران، مهم‌ترین موضوعات شماره‌ی جدید حلقه وصل است.

راه‌های خودسازی تشکیلاتی به همراه بررسی آفت‌ها و مشکلات شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه، سفره‌های افطاری‌ ساده و گزارش سفر یک هیئت اردنی به تهران، مهم‌ترین موضوعات شماره‌ی جدید حلقه وصل است.

متن خبر

طاووس بهشت: بیست و هفتمین شماره‌ی نشریه‌ی حلقه وصل منتشر شد. حلقه وصل در این شماره، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، با پرونده‌ای ویژه درباره‌ی خودسازی تشکیلاتی به سراغ فعالان فرهنگی سراسر کشور رفته است. در این پرونده آثار و گفتارهایی از حجت‌الاسلام نظافت، دکتر ستار هدایت‌خواه، حجت‌الاسلام علی جعفری، دکتر شایق و دیگران آمده است. در این شماره بخش حلقه‌ی اول به معرفی کانون «فرهنگ‌گستر بصیر» که در یکی از مناطق جنوب شهر تهران مشغول فعالیت است، اختصاص پیدا کرده است. «چترِ امنیتی برای نفس»، «انحلال موسسه‌ی بد، نوعی خودسازی است»، «تشکلِ بهشتی»، «معنویتِ مسئولیت­پذیر یا مسئولیت­گریز!»، «افسردگی من در هزارتوی وایبر»، «سرآَشپزی که با چشمان بسته غذا می‌پزد!»، «بازگشت از جاده خلاف، به اتوبان هیئت!»، «در لَه­لَه یک ذره عزت مقابل آمریکا» و «ریخت و پاش برای حفظ آبرو» برخی عناوین منتشر شده در حلقه وصل بیست و هفتم هستند. ماهنامه‌ی حلقه وصل در هر ماه، در بخش «آینه» مهم‌ترین اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. گزارشی از سفر یک هیئت اردنی به تهران برای ایجاد روابط نزدیک­تر در حوزه‌ی مقاومت را هم می­توانید در سرویس «لؤلؤ» مشاهده کنید. هم‌چنین در سرویس «نمط»، ریخت‌وپاش در سفره‌ی افطار، سبک زندگی در ماه رمضان، سفره‌‌ی افطاری بیت رهبری و گزارشی از بزرگ‌ترین سفره‌ی افطاری جهان اشاره شده است. حلقه وصل، در بخش «خط ویژه» از زوایای متفاوتی به بررسی آفت‌ها و مشکلات شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه پرداخته است. نشریه حلقه وصل به سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود. برای دریافت این نشریه با شماره تلفن‌های 5 و 77655134 تماس بگیرید.

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:21
کد خبر: 8252

https://tavoosebehesht.ir/node/8252

افزودن دیدگاه جدید