#الی_الحسین حرکتی برای نمایش اربعین به جهان

پویش مردمی «الی الحسین» در دو محور زمانی شامل تولید محتوای مرتبط با مراحل قبل، حین و بعد از پیاده‌روی اربعین و محورهای مفهومی است.

پویش مردمی «الی الحسین» در دو محور زمانی شامل تولید محتوای مرتبط با مراحل قبل، حین و بعد از پیاده‌روی اربعین و محورهای مفهومی است.

متن خبر

طاووس بهشت: #ستاد_رسانه_ای_مردمی_اربعین همزمان با پیاده‌روی میلیونی #اربعین حسینی، پویش مردمی «الی الحسین» را برگزار می‌کند. این ستاد که به صورت مردمی و تحت نظارت #ستاد_بازسازی_عتبات_عالیات فعال است، ضمن تاکید بر ایجاد بستر مناسب برای پوشش هرچه بیشتر این حرکت بی‌نظیر مردمی، هدف از تشکیل این پویش را مقابله با انحصار فضای رسانه‌ای-خبری بین الملل و معرفی هرچه بیشتر حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در فضای جهانی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای موجود در این حرکت عنوان کرد. پویش مردمی «الی الحسین» در دو محور زمانی شامل تولید محتوای مرتبط با مراحل قبل، حین و بعد از پیاده‌روی اربعین و محورهای مفهومی شامل موضوعات «پیاده‌روی با هدف مقدمه‌سازی #ظهور»، «ترویج روحیه #مقاومت و مبارزه با دشمنان» و «ترویج فرهنگ #وحدت مسلمانان جهان» حرکت خود را آغاز خواهد کرد. #الی_الحسین از همه زائران حسینی در سراسر جهان دعوت می کند تا با انتشار محتوا و تولیدات رسانه ای خود اعم از تصاویر، فیلم و متن، با محوریت پیاده روی اربعین و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، به زبان های مختلف رسانه باشند. برای پیوستن به پویش، کافی است، محتوای رسانه‌ای تولیدی خود را با هشتگ #الی_الحسین، #to_hussein و #اربعین منتشر کنید. کانال تلگرام: @to_hussein صفحه اینستاگرام: instagram.com/to_hussein

تاریخ آخرین تغییر
پنجشنبه, اردیبهشت 2, 1400 - 21:15
کد خبر: 7758

https://tavoosebehesht.ir/node/7758

افزودن دیدگاه جدید